Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed søger en partner til SEO og Woocomerce

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg har et kørerklart produkt (fået agentur), daglig salg og potientiale i hele europa. Altså et gennemtestet produkt, der allerede bliver solgt - det skal bare gøres bedre.

Jeg søger en partner og tilbyder 20% af virksomheden, til den helt rigtige. Vi skal lave verdens flotteste webshop, der sælger max 3 produkter. Derefter skal vi til tops på google - så det drejer sig måske om 50-60 søgeord, som vi skal "eje" og passe på.

Målet er at få hjemmesiden klar til Danmark og Tyskland inden året er omme. Så hvis du har lyst til de andre aspekter i export, så er der gode muligheder.

Der ligger selvfølgelig en del arbejde i at designe hjemmesiden - toptune den til Google, men regner med det derefter, er lidt vedligeholdelse af siden.

Der er ingen ressourcer til løn, og derfor den høje andel.

Er du erfaren og dygtig og klar til et eventyr - så send mig gerne en besked (og har du link/portefølge eller andet du har lavet, vil det jo være lækkert!)

Mange hilsner

/B

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Wennike:

Derefter skal vi til tops på google - så det drejer sig måske om 50-60 søgeord, som vi skal "eje" og passe på.

Argh ikke flere end det, ingen problemer det har jeg da lige klaret i morgen :)

Nå men spørg til side, hvad er produktet? Hvis du ikke vil fortælle hvad produktet er, så i det mindste fortæl hvilken kategori den ligger under :)

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Vi er i baby-kategorien - der findes 2 andre konkurrenter i europa - vi er billigst.

Mange hilsner

/B

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Wennike,

Smid mig en mail på runesvenninggaard@hotmail.com og beskriv lidt nærmere, gerne om dig selv da det er yderst relevant for et samarbejde :)

Mvh.

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Jeg har sendt dig en mail - skal vi gøre mere ved det? :-)

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

så jeg forstå det rigtigt, du vil kun sælge 3 produkter på shoppen ?

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk kun 2.. 

2 patenterede produkter i et monopol-markedet. Vi har hele Europa.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ikke erfaring med woocommerce, men andre platforme (Magento + DanDomain), men er frisk på et samarbejde. Jeg har lignende samarbejder indenfor andre brancher. Du kan se lidt mere på www.cygnet.dk, hvad jeg kan.

Fang mig på kd@cygnet.dk

Med venlig hilsen

Kristian

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har ingen mail modtaget fra dig? Hvorfor tænker du Woocomerce og ikke prestashop eksempelvis?

Mvh

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 4. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Mailen røg afsted d. 22 og er nu sendt igen - tjek lige spamfilteret :)

Jeg tænkte kun woocormerce, da jeg allerede var startet dér. Det kan selvfølgelig være alt andet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)