Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsværktøj / Ipad

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Jeg håber I kan hjælpe med nogle gode råd. 

Jeg har et smykkefirma, og har ekstrem mange varer. Jeg har netop udarbejdet et lækkert katalog, med billede, beskrivelse, varenummer, salgspris. Har et stor excel ark bag kataloget, hvor alle data står i orden. De date har vi trukket over i InDesign, som har genereret mit katalog. 

Samtidig er jeg igang med opstart af C5 - primært pga. lagerstyringen. 

Jeg har en salgsagent og arbejder på flere. 

Mit spørgsmål er nu. Kan man "omdanne" kataloget til en Ipad løsning. Hvor man blot klikker på billedet af varen, for den så kommer over i et ordreark, hvor billede, varenumre, salgspris medfølger? Smartest ville være, hvis det var kodet sammen med C5, men her i opstarten ville det bare være fedt, hvis min agent ikke behøvede at skrive 50 MEGET lange numre ned, for at vi så igen skal taste dem ind. Så jeg ville være åben overfor en primitiv løsning, hvor en ordreseddel i første omgang kunne dannes og mailes til pakkeafdelingen, som så kunne taste ordren ind i C5. 

Håber nogen har erfaring med ovenstående og kan hjælpe med lidt input. Ved ej heller om jeg er i rette kategori... men det håber jeg. 

Mange hilsner


Marie Rantzau

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 15
Fra  InnoTrust Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Vi (Additionsoft) laver en iPad løsning til at løse præcis den udfordring. Ring til mig på tlf 40467964 og så skal jeg fortælle dig hvordan det virker.

Venlig Hilsen

Kim Jonassen

www.additionsoft.com

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kris og jer andre :-)

Tak for jeres input. Jeg vil undersøge alle løsninger.

Men Kris din løsning lyder billig. Har du erfaring med systemet og hvilke omkostninger der er forbundet med opsætningen?

Mange hilsner

Marie Rantzau
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)