Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt, simpelt og billigt CRM/Lagerstyrings-program

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har læst en snes forum indlæg igennem, i min iver for at finde et simpelt, nemt og billigt CRM/Lagerstyrings-program. De fleste af svarene virker dog mindre forældet, og jeg har på fornemmelsen, at der dukker nyere og bedre programmer op hele tiden.

Vi har en forholdsvis simpel forretning at holde styr på, i og med vi kun har ét produkt, og et mindre lager på under 10.000 enheder. 

Hvad kan i Amino'er anbefale?

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DNE

Jeg går udfra at det er et mindre virksomhed og produkt med pris hvori der ikke indgår diverse afgifter mv. Der findes omkring 18-20 crm systemer i Danmark og 10 af dem fokuseret til de store og mellemstore selskaber og resten til de mindre virksomheder. De fleste systemer kan enten det ene eller det andet og nogle mangler men der er vel nok 3-5 systemer i dit segment som kan klare dette. RM systemerne har også 2 forskellige fokusområder hvor nogle kan være salgsfokuseret og de andre support og marketingfokuseret. 

AlbedoSoft har et administrationssystem der er simpelt og brugervenligt system og har forskellige moduler som kan tilbydes efter dine behov. Vi har både ERP(regnskab, økonomi og lagerstyring mv), CRM, salg og marketing moduler samt rapportering mv. Du kan nøjes med ét system til at dække alle dine behov og dermed formindske administration og gøre din hverdag lettere. Vi kunne godt tænke os at vise jer det helt uforpligtende og hvis det har interesse kan du ringe på 25101616 eller skrive til mitat@albedosoft.dk mvh Mitat  

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)