Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af sociale profiler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skal til, at oprette sociale profiler for min virksomhedFacebook, Twitter og Instagram. I den anledning har jeg et par spørgsmål til jer:

1) Da I oprettede en side på Facebook, brugte I så adgang via jeres private profil eller lavede i en helt ny virksomhedsprofil?

2) Jeg skal sælge en software løsning, som bliver udviklet specielt. Denne software løsning skal bruges af virksomheder til at kunne udnytte de sociale medier optimalt. Når jeg skal skal oprette en side på Facebook, skal jeg så vælge følgende:

2.a) Virksomhed, organisation eller institution -> Internet/Software

eller

2.b) Brand eller produkt -> Software

Mvh

Kenn

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale bare at bruge din private profil til at oprette facebooksiden - og så efterfølgende tilføje admins hvis nødvendigt. Der er ingen udefra der kan se forskel.

Mht. kategorien burde det ikke betyde så meget, og du kan altid ændre kategorien hvis du har haft valgt forkert! 

Skriv endelig en besked hvis du har flere facebook-relaterede spørgsmål, jeg hjælper med glæde! :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)