Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogs..... hvad er godt??? til at styrke slag på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej håber nogen med lidt erfaring omkring blogs kan hjælpe. 

Vi har i forbindelse med vores sidestillerseng, fået en mail fra en blogger, som ønsker et mindre samarbejde.. 

Vores virksomhed sælger babyudstyr og det er her denne blogger så kontakter os på mail. Hun spørger om vi vil sponsere en sidestiller seng som er denne fantastiske seng til nyfødte, som sættes til forældrenes seng, og dermed udvidere sengen, så samsovning med en nyfødt er nem og sikker. 

Mit spørgsmål er så, kan dette være reklame nok, vil det give os noget? og er 1392 followers meget eller lidt?

på trods af min alder, 25år læser jeg ikke slev nogle blogs, og har derfor ikke nogen som helst fornemmelse for dette område :D 

SÅ PLEASE hjælp! gerne lidt hurtigt, så jeg kan vende tilbage til hende ret hurtigt )

Med venlig hilsen Nanna Bonnichsen, WWW.kidsnbaby.dk  

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna

Omtale på diverse blogs kan booste trafikken til din shop. Men det kræver naturligt, at der er følgere/læsere til indholdet på bloggen. Jeg har set eksempler hvor en enkelt omtale i en tråd, i kommentarfelterne - har givet 1000+ besøgende dagligt imens interessen var på blogindlægget. Om 1392 followers er meget eller lidt, afhænger af emnet på bloggen (og om personen er kendt). Hvis du sponsorerer en seng, skal bloggeren opgive dette som indkomst og beskattes heraf. Derfor vælger de fleste bloggere alene at omtale produkter for kroner. 

Blog vinder frem - det er der ingen tvivl om. Antallet af følgere på en blog - definerer ikke antallet af besøgende på indlægget. Det er de unikke besøgende der er interessante at se nærmere på. 

Så det korte svar: ja - jeg mener du sagtens kan give det et forsøg - send produktet - bed om et link på produktets navn i teksten i indlægget -  til siden på din shop hvor man kan se mere om produktet / købe det. Og se om det giver traffik / salg til dig

Mathilde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)