Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere Gmail adresser er hacket - andre?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Hyrland:

To-trinsbekræftelse er svaret. Forstår simpelthen ikke at folk ikke aktiverer dette trin hvis deres Gmail er så vigtig og såfremt det er risky business hvis de bliver hacket.

Med To-trinsbekræftelse aktiveret er det nærmest umuligt at hacke en Gmail / Google konto Smile

Jeg forstår ikke hvordan det kan være svaret på at få lukket sin Google Adwords konto ned, efter som brugeren har mistet adgang til den?

Det er jo fint at komme med råd om to-trinsbesvarelser nu, men det hjælper jo ikke noget nu :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:
Hvilket tyder på kontoen er slettet. Men det skette i går, så det er lidt hurtigt Google sletter kontoen for evt spam.

Det er set før (tit) at en hacket konto bliver brugt til at sende mails til alle kontakter, typisk med et indhold i stil med "jeg er strandet i [by], min pung og alle papirer er stjålet. Jeg skal bruge [beløb] for at få en ny billet til at komme hjem, kan du sende/låne mig pengene.

Derefter sletter hackeren kontoen, muligvis for at undgå at der bliver stillet spørgsmål til brugeren eller at brugeren får kontoen tilbage og kan sende mails ud om at den første er en scam.

/Brian

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Lauge:

Jeg forstår ikke hvordan det kan være svaret på at få lukket sin Google Adwords konto ned, efter som brugeren har mistet adgang til den?

Det er jo fint at komme med råd om to-trinsbesvarelser nu, men det hjælper jo ikke noget nu :-)

Du skriver at flere kunder og venner har oplevet at få hacket deres konto og så giver jeg dig blot et råd om hvordan du kan hjælpe dine kunder og venner præventivt, det synes jeg bestemt er relevant Smile

Hvad angår AdWords kontoen er det vel bare at gribe knoglen og ringe til AdWords kundeservice. Tlf-nr og åbningstider står på hver eneste AdWords konto oppe i højre hjørne, i det nye AdWords design af interfacet skal man klikke på tandhjulet for at se det Wink

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Hyrland:

Hvad angår AdWords kontoen er det vel bare at gribe knoglen og ringe til AdWords kundeservice. Tlf-nr og åbningstider står på hver eneste AdWords konto oppe i højre hjørne, i det nye AdWords design af interfacet skal man klikke på tandhjulet for at se det Wink

Til den ene kunde havde jeg faktisk adgang til deres Adwords via MCC og kunne nu se at kontoen var stoppet. Muligvis man kan få adgang til mails igen via en dialog med dem.

:-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)