Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger T-shirt Leverandører

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt i gang.

Som sagt i overskriften søger vi/jeg leverandører til i starten kun at lave et par test T-shirts med et motiv/billede på brystet og evt. en kort tekst på ryggen. 


Motiverne er rigtig fede, og er fra min kammerat som er autodidakt kunstner gennem 16 år med stor succes.


#1. Kvaliteten skal være i orden.
#2. Det skal kunne være rentabelt.
#3. Vil i første gang kun være prøve t-shirts hvorefter det vil blive til et lidt større oplæg på ca. 50-100 Tshirts af gangen. 


Jeg håber at høre fra dig vh Mike.  

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mike

jeg kan lave dine ønskede t-shirts, men fremgangsmåden bliver ikke helt som du har forestillet dig. 

Kvaliteten er i orden, dette er primært et spørgmål om hvad du ønsker at betale for. En ordentlig kvalitet tee er som regel i en 180 gram metervare, men kan fåes fra 140 gram til over 200 hvilket i 100% bomuld. Så her vælger du helt selv. Tænker du workmanship - kvalitet af syninger etc. er arbejdet i orden så frem du bestiller hos mig. 

Rentabelt er et spørgsmål om du sælger til den rigtige pris. En tee har en pris der udgør metervaren og opsyning, hvorfor den ikke ændre sig meget uanset hvor du får disse lavet. 

For at modtage en prøve og du har 2 muligheder; enten betaler du selv for udvikling af print og accessories, er prøven i orden og du ønsker at gå videre med produktion fratrækker vi udviklings omkostninger. Eller du booker din ordre med 50% down payment og her fra udvikler vi og finder frem til ønsker kvalitet og design.

Minimum pr ordre levering er 100 styk, men gør dig klart at denne mængde ikke er rentabelt, da enhedsomkostninger og fragt er dyrt ved så små oplæg.

Håber ovenstående har givet dig en bedre ide af hvad dit næste skridt skal være. En standard tee ved 100 styk med tryk koster ca euro 7 fob.

Mvh Mikkel  

http://www.mwcreation.net

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 03:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion_time_rwp@yahoo.com

send image og bestil prøve tees.

Fra Malling
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Pro-Dress.com ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Du skal være mere end velkommen til at smide vores kundeservice en mail på: mail@pro-dress.com, med din forspørgsel med T-shirts. Vi levere idag arbejdstøj med logotryk og div tekster til virksomheder og vi vil også kunne hjælpe dig med en skarp pris på en test ordre. 

Mvh

Mikkel Christiansen

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Vi kan nemt lave en prøve på 1 stk. vi printer med lidt forskellige printmetoder og flere af dem er velegnet både til oplæg 1 stk. og 50-100stk. Hvilke vi bruger er afhængig af hvordan dit design ser ud.. - men du kan altid sende os en mail på info@tekstil-tryk.dk - eller også kan du gå direkte i vores shop og beregne priserne selv. www.shirtdesign.dk - held og lykke med projektet.

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kommet frem til nogle som kan hjælpe dig? Har selv lige været hele møllen igennem og kan muligvis hjælpe dig?

Mvh

Nikolaj

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Mike -  jeg vil lige rette op på snakken omkring kvalitet og tshirts.  vægt på den Tshirt man vælger har intet med kvaliteten at gøre.

men hvis du foretrækker en ''tung'' tshirt - da den føles bedre så er det jo en anden sag.


de dyreste tshirts handler om slid på luven, indfarvningsmetode, garntype, blødhed,  animalsk ikke animals/ mix produkt, slid styrke, strækbarhed, farv ægthed og andre paramentre.

de bedste Tshirts er ofte af en megt fin garntype, god blødhed,  med en god længde, hvor indfarvningen er dybt indfarvet.
dog må man ofte gå på kompromis da pris og brug ofte overtrumfer andre parametre..

så snakken om at ''kvalitet og tyngde hænger sjældent sammen. 


Dertil er det sjældent rentabelt at bestille et lille oplag.
hvis du skal ind i branchen ved opkøb - så har man ofte minus før man har plus på den konto. 
opstartsudgifterne til print og indkøb overtrumfer prisen i første henseende. 

min baggrund for dette svar:
jeg er uddannet produktudvikler inden for tekstil branchen - og har +20 års erfaring. 
og en del af jobbet er tests af tekstil produkter, farve ægthed og kvalitets check
 
mvh.
claudio.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)