Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en peptalk til forestående salg, kom frisk :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil iøvrigt gerne hjælpe dig med salget over en længere periode. Det er en stor glæde og tilfredsstillelse for mig at skubbe nye projekter igang -blandt andet amino-iværksætteres projekter. Metoden er beskrevet her :  http://optimersalget.dk/salgspakken/

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming. 

Tak for dit ellers rigtig gode forslag og tilbud, men desværre kan jeg ikke afse 12.000 kroner til projektet i skrivende stund. Jeg er sikker på der er tale om rigtig god "sidemandsoplæring" hos dig, men må prøve på lykke og fromme selv i første omgang :)

Mvh

Ruben

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også få det skruet sammen til 3000 eller 6000 kr. Færre timer, men hvis behovet passer til 10 eller 20 timer fremfor 40 timer, kan modellen tilpasses den enkelte iværksætter

Fra Odense
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah, 

Tusind tak for dine fine feedback, det glæder mig at du også kan bruge min læring og erfaring.
Jeg har desværre ingen hjemmeside, blog el. lign. da det kræver en del arbejde at udarbejde noget brugbart. (Mht. til forretning, hvad tænker du der? send gerne en PM).

Som Legos stifter sagde og et gammel kinesisk ordsprog; Jeg hører og jeg glemmer, jeg ser og jeg husker. Jeg gør og jeg forstår.
Altså erfaring fås i marken.



 



 

www.eventyrvin.dk - Udsøgte vine, kaffe og teer, af høj kvalitet til en fornuftig pris. 
 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)