Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De har 20 millioner i omsætning og nu får de en ny konkurrent :-)

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:

Ha' en god aften eller morgen ;-)

Toke

Yes

Det samme til dig Toke

Du kan jo godt tale pænt Wink over there !!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Toke Kruse:

Det er ikke noget, der kommer pga. sidste battle, men noget, som har været planlangt i mange måneder.

Jeg skrev allerede et lille hint i sidste battle til Martin, som lød:

"Ps. Jeg ser at det går godt for Agera... Gad vide, hvor længe de kan få lov til at have det marked for sig selv ;-)" - den blev bare overhørt, fordi fokus var et helt andet sted.

Selvfølgelig vil Martin offentlig tage det med et smil på læben - og selvfølgelig sidder de ikke og klapper i deres hænder ude hos Agera over en gratis-spiller, der vil underminere deres forretningsmodel. Det er jo lidt som at stjæle slik fra børn på højlys dag :-)

Hvis Agera er så mange ansatte, som de er, til at hive 20 mio hjem i omsætning, og stadigvæk ik tjene penge, mig bekendt, hvordan vil du så leverer samme høje service gratis? Med mindre du satser på, at der sælges en masse Billy Billings abonnementer? 

Men fedt med et svar retur, selvom du nu er ligeså flabet som Thorborg, når du annoncerer det i hans egen "borg" ;D

Held og lykke!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Men fedt med et svar retur, selvom du nu er ligeså flabet som Thorborg, når du annoncerer det i hans egen "borg" ;D

Held og lykke!

 Yes

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Fashion-Seller

Jeg skal ikke kunne sige, hvorvidt om Agera er 20 fuldtidsansatte eller ej, og om de har omsat for 20.000.000 kr. Jeg er dog sikker på, at markedet er så stort, at der er plads til en spiller, som er gratis for både revisorer og iværksættere. RevisorRating bliver bruger-genereret indhold, hvor revisorerne har en høj interesse i at pleje deres omdømme og iværksætterne har interesse i at hjælpe andre med at henvise en god revisor. Det kræver ikke 20 mand.

Om jeg er lige så flabet som Martin, må være op til andre at vurdere. Jeg kan konstatere, at jeg er røget øverst op på karmalisten i denne måned, så jeg tror egentlig, at folk synes, det er okay, at jeg trækker en streg i sandet - og ja, jeg er sikker på, at Martin godt kan tage det. Amino er jo et fælles netværk, som er vores alle sammens; uden alle vores kommentarer, var der ikke noget Amino. Så jeg er sikker på, at alt - også lidt konkurrence - gavner Amino. Vi kan selvfølgelig også censurere alt, men hvilket forum ville det så være? Smile

Hilsen

Toke Kruse

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Toke Kruse:

@Fashion-Seller

Jeg skal ikke kunne sige, hvorvidt om Agera er 20 fuldtidsansatte eller ej, og om de har omsat for 20.000.000 kr. Jeg er dog sikker på, at markedet er så stort, at der er plads til en spiller, som er gratis for både revisorer og iværksættere. RevisorRating bliver bruger-genereret indhold, hvor revisorerne har en høj interesse i at pleje deres omdømme og iværksætterne har interesse i at hjælpe andre med at henvise en god revisor. Det kræver ikke 20 mand.

Om jeg er lige så flabet som Martin, må være op til andre at vurdere. Jeg kan konstatere, at jeg er røget øverst op på karmalisten i denne måned, så jeg tror egentlig, at folk synes, det er okay, at jeg trækker en streg i sandet - og ja, jeg er sikker på, at Martin godt kan tage det. Amino er jo et fælles netværk, som er vores alle sammens; uden alle vores kommentarer, var der ikke noget Amino. Så jeg er sikker på, at alt - også lidt konkurrence - gavner Amino. Vi kan selvfølgelig også censurere alt, men hvilket forum ville det så være? Smile

Okay det er ik i samme 3-tilbud stilen? Det havde jeg lige misforstået. Det var også derfor, at det ik gav mening, at det koster en del hos Agera, mens det er gratis hos jer...

Anyway det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig, selvom jeg ik er målgruppen. Noget tyder på, at markedet udvikler sig i en nyt retning, og at der bliver krig ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det her bliver smartere - jeg har aldrig forstået det der med at få tre tilbud. Fint nok, at nogle virksomheder kan tjene penge på det. Men det er jo ikke gennemsigtigt og hvorfor lige tre? Prøv og tænk over det? Hvem har interesse i, at der sendes tre tilbud? Det har tilbudsfirmaet. Forbrugeren har bare brug for dét bedste. 

Tilbudssites har et liv (lidt endnu), fordi revisorer er dårlige til markedsføring og det udnyttes. Igen - helt fint, det er bare ikke en langsigtet løsning.

Først ændrede vi markedet for regnskabsprogrammer og nu gælder det tilbudssites for revisorer ;-) Og vinderne er revisorer og iværksættere.

Go' aften.

Toke

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toke Kruse:
jeg har aldrig forstået det der med at få tre tilbud.
Det er vel lovbestemt. Man må mig bekendt uden problem hente tilbud på en opgave fra 3 forskellige - men ikke sætte 18 forskellige til at regne på pris for maling af hytten, reparation af bilen, nyt skur eller revisor.

Jeg vil tro, at hvis man hentede tilbud fra ubegrænsede mængder af leverandører, så ville det nu nok blive noget rod hvis man ser helt generelt på det.

Det kan næppe være af interesse for de leverandører - måske 14 stk der brugte tid på et tilbud på maling af et skur for Petersen, som IKKE fik opgaven, som så gik til nr 15 - så der er vel både og i dette

På det "dating-site" type hvor folk selv skal parre sig (ja ja i ved hvad jeg mener) er det jo fint med 1000 på hver side af linjen, men ikke helt samme på et tilbudssite.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Det er vel lovbestemt. Man må mig bekendt uden problem hente tilbud på en opgave fra 3 forskellige - men ikke sætte 18 forskellige til at regne på pris for maling af hytten, reparation af bilen, nyt skur eller revisor.

What?! 

Hvorfor skulle det ikke være lovligt at indhente alle de tilbud man vil, det er jo op til tilbudsgiveren selv at vælge om de vil give et tilbud eller ej. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Det er vel lovbestemt. Man må mig bekendt uden problem hente tilbud på en opgave fra 3 forskellige - men ikke sætte 18 forskellige til at regne på pris for maling af hytten, reparation af bilen, nyt skur eller revisor.

Lovreguleret? I den gamel licitationslov var der indskrænkninger i hvor mange tilbud der kunne indhentes. Licitationsloven blev afløst af tilbudsloven, hvor den begrænsning blev ophævet (vist i 2001). Mon ikke antallet i vid udstrækning alene er fastsat af udbyderne af tilbudssider.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

go humor

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)