Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De har 20 millioner i omsætning og nu får de en ny konkurrent :-)

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv nævner, så er det ikke noget revisorforeningen arbejder for. Vi bliver ikke enige om, at det er logisk eller rimeligt, at man skal have den store uddannelse for at lave et mindre regnskab. At man skal have den store uddannelse for at skrive under på en påtegning på et C klasse regnskab, er jeg derimod rørende enig i. Det med titlen, der er nok et spørgsmål om hvem der skal ofre sig i din sag. For det klinger lidt mærkeligt med eksempelvis "regnskabskonsulent", og man spørger sig selv om personen ikke evner, at KONTROLLERE, at banken stemmer Big Smile

Jeg er ikke tilhænger af et overvågningssamfund. Det er en gråzone og en tillidssag at købe regnskabstjenester og rådgiving billigt, og det er skabt af den vanvittige historie og udvikling omkring titlerne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes ikke man skal ha den store uddannelse for et mindre regnskab, blot at man skal kunne kende forskel på titler når der er så store forskelle på vidensniveau og rettigheder. Jeg kender masser der ikke er revisorer som klarer regnskaber fint.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja og disse kan så have været revisorassistenter, hvoraf de fleste af den slags som minimum er i besiddelse af en HD eksamen og kan have arbejdet i årtier med det praktiske regnskabs, revisions og skattearbejde på de autoriserede kontorer. Men de kan også være uvidende om de mest basale ting. Jeg taler af erfaring her Big Smile. At der ikke er en form på godkendelse på et mindre højtflyvende niveau i dag, er i hvert fald ikke til de små kunders fordel.

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Så blev det d. 2. april her i USA og efter den store interesse for RevisorRating kan jeg godt afsløre, at det IKKE er en aprilsnar, men at konceptet bliver en realitet!

Der er penge bag projektet og et stærkt team, som endnu ikke offentliggøres. Vi vil selvfølgelig gøre det helt klart, hvem revisorerne er, så brugerne kan skelne mellem de forskellige salgs revisorer og dermed finde frem til netop den type, man søger efter. Med andre ord:

1. Det bliver let at skelne mellem de forskellige slags revisorer, som der findes

2. Sitet 100% gratis for både revisorer og de selvstændige

3. Fokus bliver: kvalitet, høj gennemsigtighed og vigtigst af alt: høj tilfredshed blandt både revisorer og de selvstændige

Du kan gratis skrive dig op på RevisorRating allerede i dag. Så bliver du den første til at se sitet og tilmelde dig, hvis du er revisor.

Ha' en god dag.

Mange hilsner

Toke Kruse

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er jeg den eneste som tænker payback time?

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fastsat:

Er jeg den eneste som tænker payback time?

Der er vidst ingen grund til, at starte den diskussion igen. Toke og Martin må starte lige præcis hvilke virksomheder, som de vil. Og jeg tænker Martin tager det med et smil, og fokuserer på sin egen forretning. :-)

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er ikke noget, der kommer pga. sidste battle, men noget, som har været planlangt i mange måneder.

Jeg skrev allerede et lille hint i sidste battle til Martin, som lød:

"Ps. Jeg ser at det går godt for Agera... Gad vide, hvor længe de kan få lov til at have det marked for sig selv ;-)" - den blev bare overhørt, fordi fokus var et helt andet sted.

Selvfølgelig vil Martin offentlig tage det med et smil på læben - og selvfølgelig sidder de ikke og klapper i deres hænder ude hos Agera over en gratis-spiller, der vil underminere deres forretningsmodel. Det er jo lidt som at stjæle slik fra børn på højlys dag :-)

Toke

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Toke Kruse:
Det er jo lidt som at stjæle slik fra børn på højlys dag :-)

Ja "tilliden" fejler intetWink

Husk nu tidsforskelle, hvor I befinder jer. Wink " højlys dag "

Arrogant ?? " stjæle slik fra børn "

Må ikke man kan tale så meget ned til "folk", at man til sidst gennemskues

Mon din og Martins dialog herinde på det sidste er særligt befordrende for nogle af jer ??????

Jeg tvivler Wink

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Ib

Godt at høre fra dig igen - det giver altid debatterne her på Amino et ekstra element :-)

Jeg taler skam ikke ned til folk, men hentyder til, at det er både let og oplagt at lave en konkurrent til et simpelt tilbudskoncept, som omsætter for 20 millioner. Og så er det selvfølgelig sendt med et glimt i øjet.

Ha' en god aften eller morgen ;-)

Toke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Toke, når du nu vil forsøge dig inden for matchmaking så vil revisorDating.dk måske være er mere rammende ord. 😉

Når det så er sagt - så er konkurrence sundt og set med forbrugerbriller så er det ikke så ringe. Hvad der umiddelbart glæder mig med dit koncept er det tilsyneladende lægger vægt på også andre værdier end bare prisen.

Det er stort set kun hos økonomiministeren og på Amino at tanken om en sparet krone på revision er en krone på bundlinien lever.😃

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)