Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parterapi vonbale lounge tilbydes

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dukkemageren:

@Ib Abildgaard

Kunne du ikke være rar at undlade at kommentere på von Bale tilbudstråde fremover?

Og hvis man så lige tænker på hvad der står af kundeanmeldelser om ham selv rundt omkring på nettet, er det jo så dobbelt moralsk som det kan blive.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 11:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jsn.soendergaard:

2) Når du sender annonce ud for parterapi, og samtidig har underliggende "reklame" for au-pair service og billige håndværkere syntes jeg også det svækker din troværdighed. Jeg kender dig ikke eller dine virksomheder, og er sådan set ligeglad med om du er involveret i 10 andre virksomheder. Men hvis jeg skal bruge en parterapeut, vil jeg faktisk helst bare høre om det via link til hjemmeside, referencer etc.

Held og lykke.

Jeg kan ikke det hele selv, men derfor har jeg ansatte i hver en branche:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dukkemageren:

@Ib Abildgaard

Kunne du ikke være rar at undlade at kommentere på von Bale tilbudstråde fremover?

Du kender Aminos regler og de er også nævnt i denne tråd, - og alligevel bliver du ved?

@ alle medlemmer

Det er trættende med al den oftest barnlige kommentarspam omkring von Bale, og i gør ikke noget godt for hverken Amino eller dets medlemmer.

Det er sjældent man vil kunne opleve et indlæg af denne karakter fra min side, men nu har det efterhånden nået en karakter af voksenmobning som er helt uacceptabel efter min overbevisning.

Vi har lovgivning der regulerer selskabsforhold, og politiske organisationer til at varetage arbejdsmarkedsforhold, - så brug krudtet der.

Og jo, - nu har jeg selv overtrådt Aminos regler vedr. tilbudstråde og andres overtrædelser berettiger ikke mig til samme, - men så tager jeg konsekvenserne. Men nu er nok altså nok!

Michael Sørensen

Med til historien hører jo at Trådstarter igen og igen "bumber" hendes tilbudstråde - ikke blot denne, men stort set alle - og dermed bryder Aminos regler, og "byder op til dans" :)

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg beklager hvis jeg skaber uro, det er ikke i min intention, og tak for alles råd vedr hjemmesiden og andre kommentarer, jeg ser dem alle , retter de fejl jeg selv kan rette og sætter en stor pris på jer aminoer, mange tak.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapi vonbale.dk:
Jeg beklager hvis jeg skaber uro, det er ikke i min intention, og tak for alles råd vedr hjemmesiden og andre kommentarer, jeg ser dem alle , retter de fejl jeg selv kan rette og sætter en stor pris på jer aminoer, mange tak.

Yes Held og lykke med alle projekterne !!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

og I lige måde Ib, husk at der er plads til os alle, der er nok til os alle:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

En parterapeut bør kunne stave og du er nok selvlært eller har taget nogler kurser og det får mine alarmklokker til at ringe, især når du også er involveret i andre firmaer som ikke virker særlige seriøse. 

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)