Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et sporgsmaal til webshop ejere - kontakter i kunder der opretter men ikke køber

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I oplever sikkert ogsaa at nogen gange opretter en "kunde" sig med deres navn, adr. tlf, email etc. og saa alligevel ikke køber varen som de har lagt i kurven.

Kontakter i disse kunder og spørger ind til hvorfor de ikke købte eller glemmer i dem bare ?

Jeg mener at naar nu de har lagt en vare i kurven,  indtastet alle deres oplysninger saa var det vel fordi at de var interesseret i at købe denne vare. Hvad gik galt ??

Det kunne jo være at de løb ind i et teknisk problem eller noget ,som ville være godt at vide som webshop ejer saa man kan faa det rettet.

Er det flabet at sende en email til disse kunder og spørge om de var støt paa et problem eller de bare ikke ville købe alligevel ?

Hvad siger i ?

Mvh

anders

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)