Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en webshop på afbetaling?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow amino!

 

Jeg er klar over dette indlæg er lavet en DEL gange, men tænker at man altid bør høre om der er noget nyt.

 

Min bror og jeg er i gang med at starte virksomhed (dvs cvr nr osv er på plads) Vi har købt vare lager osv. det vimangler er naturligvis webshoppen, vi har lavet en lille opsparing, men der er ikke lige de 10000 en lækker webshop koster, derfor er vi ude efter afbetalingsmodellen. Hvad er folks erfaringer, hvem er bedst, hvem er bedst til prisen? Har naturligvis selv undersøgt marked og kan se der er forskellige modeller. Men vil gerne trække lidt på jeres erfaringer. Kom frisk.

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roald,

Man kan på ret kort tid sætte sig godt ind i, hvordan man bruger diverse systemer såsom Prestashop, Umbraco, Ruby on Rails, WordPress osv.

Så kunne i bruge lidt penge på at lave nogle lækre grafiske elementer i stedet.

Det er da et forslag i hvert fald :o)

M. Friis 

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, er rimelig godt inde i wordpress, men vi vil gerne ha en pro ind over den her. :)

 

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ypperstepræst og mellemstore lys på alle problemer

Hej,

Du går gennem en vanskelig periode i dit liv, du har brug for at blive lyttet til, at betro at opnå præcise svar på dine
spørgsmål, brug for hjælp, hurtig respons og kvalitet fortroligt?

Kontakt Amaral mellemstore lys unikke og autentiske , jeg har en stor beherskelse af Spådom. Forudsigelser kommer sande og
nøjagtige psykisk bistand og umiddelbare løsninger.
Jeg er til rådighed 7/7 9:00 til 00:00. Jeg tilbyder en klar og oprigtig konsultation i ethvert område, jeg besvare dine
spørgsmål, guide dig og hjælper dig, uden selvtilfredshed.

Jeg er en ekspert i personlige områder, problemer med arbejde og beskæftigelse problemet med penge, hvordan man kan tjene
masser af penge, Return of the elskede, Absolut loyalitet mellem to elskende, Indtjening spil af held, beskyttelse mod farer
og fjender. Seksuel impotens, heksekunst, Chance Games, tiltrækning mellem mænd og kvinder, forførende parfume for at behage
den, du ønsker, velegnet til mænd og kvinder. Tiltrækning mængde kunder for enhver virksomhed.

Jeg kan give dig en kraftfuld og øjeblikkelig assistance. Accepter min hjælp, kan det ændre dit liv!

Kontakt mig: jijisandayo@gmail.com
Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej. Bare nej ;)

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset I har få penge eller hvad, så er det helt afgørende at I dels finder den rigtige til opgaven. Der er masser af gode og masser af dårlige håbefulde. En anden forudsætning er, at I får aftalt 100% præcist hvad I skal ha for hvilke penge og hvornår. Ofte vil der kunne være penge up-front og dem slås folk så som gale om siden. Læs http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/undga-svindel-med-ny-hjemmeside.html som beskriver lidt om hvad der er vigtigt når man laver aftale med IT folk om at de skal lave ny hjemmeside - SEO optimering osv

God vind med projektet som jeg også lige vil minde jer om at I absolut skal lave en ejeraftale i hvad der må været et I/S går jeg ud fra. Uanset i er brødre, så er det supervigtigt at være enige om hvem der skal gøre hvad i virksomheden og hvem der må bestemme hvad, evt købe ind bruge penge - ansætte osv  hvem skal lave regnskabet og alt. Uanset brøde eller ægtepar er en ejeraftale utrolig vigtig og let at lave når alt er godt, men håbløst hvis en part bliver træt og vil ud osv http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

god vind med projektet  John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret John

 

Vi har helt styr på de dele, og der er lavet kontrakt/ejeraftale :)

 

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Stik mig en besked med detaljer om webshoppen, funktioner osv. i ønsker og jeg vil kunne strikke et tilbud sammen til jer. :) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at starte med 

Scannet.dk

Smart web.dk

Nemmehjemmesider.dk Kan iøvrigt betjenes fra mobil.

dandomain.dk

Få markedet prøvet af, scor kassen og få lavet jeres webshop.

Det er vel vigtigere at komme igang, end at vente på at der dukker en op vil lave den afbetaling.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)