Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af innovativ stikkontakt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er i gang med opstart af virksomhed. Virksomheden bygger på idéen om en innovativ stikkontakt, så her er mit spørgsmål til jer:

Hvordan finder jeg en producent, og hvordan forklarer jeg dem min idé, så produktet bliver som jeg ønsker?

På forhånd tak! :-)

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kmj :)

Byg en prototype af træ eller lignende, så du har 100% sikkerhed - eller samarbejd med en grafiker om at lave en 3D model digitalt.

Går ud fra den skal laves i plast, så se om du kan lave en aftale med diverse sprøjtestøberier (Prøv Excellent Systems A/S - de bor i Mørke og har godt maskineri) ved dog ikke, om de vil tage opgaven, men de har gode faciliteter.

Ellers er der utallige plaststøberier, der laver freelanceopgaver også. Søg på google og du skal finde :o)

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til at forklare idéen kan jeg hjælpe dig.

En rigtig go og fleksibel fremgangsmåde er at udføre en 3D-model af emnet. Den kan tilrettes indtil du er 100% tilfreds og jeg kan udføre en visualisering (still-billeder + evt. en animeret udgave, exploded view, parallelprojektion etc. ... alt det nødvendige for at præsentere ideen så godt dom mulig.

Kontakt mig evt. på

e-mail: jan@grenov.dk

Mobil: 21 35 52 64

eller se mere på www.grenov.dk\virksomhed

Venlig hilsen

Jan Grenov

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den elektriske del af stikkontakten må du gerne kontakte www.elkodan.dk. Send mig en PM på Amino eller kontakt mig via email.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,

Vi er startet op på en nyt koncept der giver unge spirende designere mulighed for at benytte et solidt netværk af producenter og potentielle kunder (danske grossister og detail).

Jeg vil gerne snakke med dig om dit produkt kunne passe ind i dette. Hvis muligt så send mig gerne tlf nummer, så vil jeg give dig et kald og vi kan afstemme om der vil være ide i at arbejde videre sammen.  

Fortsat god fødselsdag :) 

/Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)