Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal besøgende på min wordpress registreres for at kommentere.....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Fra  Chilismagning.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge mennesker :-)

I har før hjulpet mig med lidt teknisk, og håber i også kan hjælpe denne gang.

Jeg har forsøgt at lave en wordpress blog til vores webshop. Meningen med denne

blog er, at folk selv kan bidrage med opskrifter/ideer/problemstillinger samt uploade billeder.

(skal nok starte med at sige, at vi har en webshop som primært sælger chilier)

Nu hvor bloggen er online, har en kunde sagt, at han skal registreres for at skrive indlæg.

Dette gjorde, at han ikke gad bruge vores blog. Kan man i indstillinger, gøre det således, at man som

guest/anonym  kan deltage i bloggen, uden at skulle registreres/oprettes som bruger?

bloggen er www.chilismagning.com 

På forhånd mange tak.

Jimmy

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Indstillinger ->> Diskussion - >> "Brugere skal være registrerede og logget ind for at kommentere" :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville passe MEGET på med at lade folk tilføje anonymt inhold på din side. Du vil blive bombaderet i spam og lav kvalitetsindhold. Du kan også risikerer at den type indhold ender med en Google straf.

Det er korrekt at det skræmmer købere væk i en webshop hvis de skal oprette en profil, men det er jo noget lidt andet for her skal de af med noget. I dit tilfælde bliver de tildelt noget.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så ikke helt enig med de andre svar.

Du kan sætte din blog op til at tillade kommentarer, men at disse skal godkendes førend de bliver offentliggjort.

Så i mine øjne kan f.eks. Google ikke gøre noget du ikke ønsker.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO Tyskland:


Jeg ville passe MEGET på med at lade folk tilføje anonymt inhold på din side. Du vil blive bombaderet i spam og lav kvalitetsindhold. Du kan også risikerer at den type indhold ender med en Google straf.

Det er korrekt at det skræmmer købere væk i en webshop hvis de skal oprette en profil, men det er jo noget lidt andet for her skal de af med noget. I dit tilfælde bliver de tildelt noget.


Som jeg forstår det handler det ikke om webshop-delen, men om andet indhold på bloggen?

Og med hensyn til spam vil Askimet og Conditional CAPTCHA gøre at du pratisk talt ikke skal bruge tid på spam. Ud over dette bestemmer hjemmesideejeren jo selv om man vil godkende kommentarer.


Samtidig forstår jeg ikke at du lige frem anbefaler at man ikke kommunikere med sine brugere, alt går i den modsatte retning og åbenhed er vejen frem.

Med hensyn til SEO handler det om at strukture sin side ordenligt og evt. at have nogle sider hvor brugerne ikke kan kommenterer således at on-page SEO'en bedre kan styres.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)