Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemProgrammering.dk version 2.0 er i luften - hvad synes i?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Vi kan i dag med glæde præsentere det nye NemProgrammering.dk version 2.0. 

Siden er blevet komplet redesignet, og indeholder blandt andet følgende forbedringer:

- Responsivt design
- Større video afspiller
- Bedre source code display
- Redesignet forum
- Bedre navigation

Vi håber i kan lide det, men kom gerne med jeres ærlige mening!

Besøg siden her: Lav din egen hjemmeside

I kan se tidligere version af siden her: Om NemProgrammering.dk

*blogger område + shop er stadig under opbygning og forventes færdig næste weekend.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt arbejde :) Bootstrap <3 - Synes dog ikke farverne matcher helt hinanden. Du burde også meget hurtigt kunne gøre footeren lidt større. Synes den er meget lille. Men det er 1000 gange bedre end den gamle version. Yes

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Àsgeir,

Tak for din feedback - er glad for at du synes at det er en forbedring i forhold til det gamle :)

Jeg har rettet lidt på footeren, da den var meget lille ja.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Danmark
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser skide godt ud! :-) 

fra et konverteringsmæssigt synspunkt ville jeg nok rykke teksten længere ned på siden og videoen op.
Og så ville jeg lave en tagline til jeres logo, måske endda som underoverskrift i jeres tekst også. noget der siger præcist hvad i laver i en sætning. Evt: "Gratis instruktionsvideoer i programmering" 

Den med nyheder ville jeg også rykke ned og istedet rykke den med kategorierne op. det er interessant at se hvilke sprog i tilbyder. 

Jeres forum stats synes jeg også er spændene, der kan man se at der er liv i siden og masser af aktivitet.
Jeg ville nok prøve at forstørre tallene så de springer mere i øjnene 

Husk en besøgene kun er et splitsekund om at beslutte om de vil blive eller smutte :-) 

Held og lykke

Mvh
Anders Nielsen
Dahlenborgdesign

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig pæn opdatering :) Jeg har smidt et link til din/jeres hjemmeside fra en af mine artikler om kodning. Keep ud the good work!

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget federe end jeres gamle side, men synes stadig ikke du rammer helt plet. 

De ting jeg umiddelbart faldt over:

  • For meget indhold ved første øjekast = meget forstyrrelse. 
  • Farvekombinationen synes jeg heller ikke er helt i øjet. Idéen med at bruge farverne fra logoet er god, men synes der skiftes for meget. Måske kunne du have alle dine bokse som den i venstre side? De ser bedre ud end dem i højre (i min optik). 
  • prøv at lokke brugeren til at klikke på jeres kurser (Lidt i forlængelse med det jeg skrev før, med for mange elementer der springer i øjnene). 
  • HVorfor så meget tekst samtidigt med en video? Hvad med at få emneoversigten længere op frem for noget af teksten, for videoen er virkelig god! :) 
  • Småting: Lidt mere mellemrum imellem menuen og søgefeltet. 5px eller sådan.

En anden ting der har undret mig: 

I har jeres ydelser sammen med nemprogrammering.dk - ideen er god, men synes I burde placere det strategisk bedre. I skriver at I har fundet ud af at det "ikke er alle der har lysten, evnerne eller tiden til selv at lave en hjemmeside fra bunden.", hvordan har I fundet ud af det? Hvor falder størstedelen fra? Dér hvor de falder fra kunne I jo diskret fortælle brugeren om jeres ydelser. 

Nu kom jeg til at lyde meget kritisk - det er ikke for at lyde hård, er stor fan af nemprogrammering.dk! :)

God vind fremover! :) 

 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser megt godt ud. Dog er der meget tekst og jeg er som regel doven til at læse meget :) men det er ok at i beskriver så meget :) Syntes det er en fed side :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Tusind tak for jeres feedback og ikke mindst linket (Tue (fed side du har dig BTW)) og det måske kommende link (Jesper)

@Jesper -Angående baggrundslyden, så er der en del af videoerne som desværre har en lidt ringe lyd. En af de ting Jeg derfor arbejder på, er at få lavet nye versioner af de ældre serier, hvor lyden er dårlig og som alligevel trænger til en opdatering (f.eks Php og Joomla)

Ellers til jer andre, så har jeg noteret jeres feedback ned, og jeg vil helt sikkert forsøge at implementere noget af det løbende.

Lige nu skulle jeg bare have siden op og køre, da jeg stille og roligt har kunne se at mine besøgende på mobil og tablet er steget fra 5-10% til 20-30% ;) 

Så når siden er helt opppe og køre så skal tingene pudses af :)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er rigtig fin!
Kan se du bruger PHP og brugt bootstrap. Farverne fungerer godt, og siden loader hurtigt.
Derudover er den VIRKELIG overskuelig.

THUMBS UP herfra.

ps. jeg har brugt din side meget til at lære om html5, php asp osv.  RIGTIG god side! 

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)