Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til effektiv markedsføring af nyt brand søges :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger nogle gode råd der måske kan føre mig i den rigtige retning. Sagen er den at jeg er i gang med at starte et mærke inden for mode/accessories-branchen. Websitet er næsten færdig, og alt er ved at falde på plads. Jeg har også fået lavet 4 prototyper.

Men nu er det på tide at jeg går på jagt efter nogle kunder, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gøre. Indtil videre har jeg kontaktet et par webshops, sendt nogle emails med noget materiale og fået afslag  - øv :-(

Hvor er mine chancer størst for at få nogle ordrer?:

- Hos fysiske små butikker

- Eller hos store kæder og webshops? 

- Vil det være en bedre ide, hvis jeg starter med at udbrede produktet gratis? Altså dele gratis produkter ud til bloggere, og andre mennesker så der bliver gjort noget markedsføring? Vil butikker så være mere tilbøjelige til at sige JA, hvis jeg kan dokumentere noget branding? 

Jeg søger altså gode råd i alle afskygninger, om hvordan jeg bedst muligt kommer ud og viser verden mit produkt, og forhåbentligt kan få solgt nogle produkter.  

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg vil anbefale at du skynder dig at få hjemmesiden færdig, og så skriver et nyt indlæg her på Amino (med linket). Så har du en meget større chance for, at den eventuelle kunde får øje på dig. Som det er nu, er det ligemeget hvor nysgerrig man bliver, der er ikke mulighed for at du scorer kunder før kunderne kan se hvad dit produkt er.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Hvad er dit brand

Vh. 

Karsten.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)