Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisudregner til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-aminoer

Jeg kunne godt tænke mig en optællingsformular på min hjemmeside, så når kunden vil finde prisen på en vinduespudsning taster han sine ruder ind, om der er stige på opgaven og i den stil. og selvfølgelig, ønsker kunden at bestille pudsningen med det samme så også en bestil nu knap.

Det er noget jeg selv efterfølgende skal kunne rette priser til osv.

Er det et plug-in der findes til Wordpress eller skal det speciel udvikles til siden og i så fald hvad koster sådan noget ?

vh Jacob Dalgaard - Squish Polering

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Det kan jeg sagtens lave til dig til billige penge. Jeg har selv været indenfor branchen og har derfor kendskab til "hvordan de andre" tackler opgaven.

Jeg skal blot vide nogle tekniske ting om din hosting løsning, så kan jeg stort set gå igang efter weekenden.

Mvh,

Efter Anders Hansen input; http://codecanyon.net/item/wpcc-wordpress-project-cost-calculator-plugin/5648802 ser meget lækkert ud og kan ændres helt efter dit ønske.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Søg på Google efter WordPress price calculator?

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

har prøvet et plug-in nu til Wordpress men er ret blank på hvad jeg skal gøre for det virker og synes heller ikke jeg kan få det på den måde jeg vil. er ikke den skarpeste til hjemmesider og den slags :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

det jeg søger en boks hvor man indtaster sine ruder og i den boks er der bagved liggende en formel som regner prisen ud (har selv formlen) ud over dette skal formlen kunne ændres hvis eksempel der også skal bruge stige, det checkes af i en anden kryds boks. hvis i kan forstå mig

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det plugin jeg har linket til tidligere kan sagtens laves som du gerne vil have det. Prøv at kigge på "Live demo" og under f.eks det der "Cake bakery".

Hvis du ikke ved hvordan du skal sætte det op i din WP installation, så vil jeg meget gerne hjælpe dig - det kræver blot at du giver mig adgang til din WP som administrator.

Fyr en besked af til mig ellers kan jeg give dig et ring?

Mvh,

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan se på din hjemmeside at du alligevel fandt ud af det link jeg lagde til dig og det virker jo fint nok .. velbekommen.

Det ville nu være rart at vide, fremfor du totalt ignorerer mig :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen. Har nu ikke ignoreret nogen, men har haft travlt, har fået det til og virke og tak for jeres hjælp.

vh Jacob Dalgaard

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)