Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder disse tal til en Affiliate side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har været så heldig at få en god ide syntes jeg selv.

Jeg har fået lov til at bruge materiale, og lave en niche side fra et kæmpe firma, der normalt abeslut ikke tillade dette.

Da det kun er en bestem del, jeg vil målrette siden til har jeg søgt efter Long tail words i google.

Og fik disse tal tilbage. Antal gennemsnitlig månedlige søgninger på 5 long tail words:

Søgninger 26670  Konkurrence Lavt/mellem på et enkelt ord. Foreslået bud 2.51 Kroner og 14.58 kroner.

Det skal siges at der er omkring 100 Andre long tail søge ord jeg sagtens og kommer til at bruge, som giver ca 172.0000 Søgninger om måneden.

Men mit spørgsmål er ser talene fornuftige ud.

Jeg kan desvære ikke lave dropshipping, så kan kun tilføje adsense reklamer til siden.

Men giv jeres mening til kende ;)

MVH

Michael

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Clausen:

Søgninger 26670  Konkurrence Lavt/mellem på et enkelt ord. Foreslået bud 2.51 Kroner og 14.58 kroner.

Det skal siges at der er omkring 100 Andre long tail søge ord jeg sagtens og kommer til at bruge, som giver ca 172.0000 Søgninger om måneden.

Men mit spørgsmål er ser talene fornuftige ud.

Det ser meget fornuftigt ud. Med de tal skal du vist bare springe ud i det allerede igår. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Mange tak for dit svar. Ja jeg er nok lige ham der der tager 10 minutter længere om at komme igang. Har desværre den egenskab at jeg skal analysere/Være sikker inden jeg laver noget ;)

Mvh

Michael

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Clausen:
Mange tak for dit svar. Ja jeg er nok lige ham der der tager 10 minutter længere om at komme igang. Har desværre den egenskab at jeg skal analysere/Være sikker inden jeg laver noget ;)

Hellere være sikker end at spilde tid. Men spring du bare ud i det. Held og lykke med det. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)