Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsår i Dinero ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et lille problem, ved oprettelse i Dinero skal man som normalt indtaste sit regnskabsår.

Min den går fra 1.09 til 31.08, det kan jeg ikke indstille i Dinero, altså jeg kan starte med 1.09 men ikke slutte ved 31.08. ( 31.09 det er den der er tættest på som Dinero foreslå )

Er der nogen som kan give mig en forklaring på det ? og eventuelt hjælp med at indstille den korrekt ?

På forhånd mange tak :-)

Mvh

Adam

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Adam Osipowski:

Hej

Jeg har et lille problem, ved oprettelse i Dinero skal man som normalt indtaste sit regnskabsår.

Min den går fra 1.09 til 31.08, det kan jeg ikke indstille i Dinero, altså jeg kan starte med 1.09 men ikke slutte ved 31.08. ( 31.09 det er den der er tættest på som Dinero foreslå )

Er der nogen som kan give mig en forklaring på det ? og eventuelt hjælp med at indstille den korrekt ?

På forhånd mange tak :-)

Mvh

Adam

Hej Adam.

Vi kan ikke håndtere så skæve regnskaber - det er ganske enkelt grunden til det :)

Vi kan maks håndtere perioder som følger kvartalerne.

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Stiltex Aps Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Theilsø Madsen:

Adam Osipowski:

Hej

Jeg har et lille problem, ved oprettelse i Dinero skal man som normalt indtaste sit regnskabsår.

Min den går fra 1.09 til 31.08, det kan jeg ikke indstille i Dinero, altså jeg kan starte med 1.09 men ikke slutte ved 31.08. ( 31.09 det er den der er tættest på som Dinero foreslå )

Er der nogen som kan give mig en forklaring på det ? og eventuelt hjælp med at indstille den korrekt ?

På forhånd mange tak :-)

Mvh

Adam

Hej Adam.

Vi kan ikke håndtere så skæve regnskaber - det er ganske enkelt grunden til det :)

Vi kan maks håndtere perioder som følger kvartalerne.

De bedste hilsner

Rasmus

Hej Rasmus

Hvorfor har i denne begrænsning?

Jeg har eks. flere med regnskabsår 30/4 (hvilket der faktisk er mange selskaber, som har grundet reglerne om skatteår) og endda et med 30/11.

Tonny

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Rasmus Theilsø Madsen:

Adam Osipowski:

Hej

Jeg har et lille problem, ved oprettelse i Dinero skal man som normalt indtaste sit regnskabsår.

Min den går fra 1.09 til 31.08, det kan jeg ikke indstille i Dinero, altså jeg kan starte med 1.09 men ikke slutte ved 31.08. ( 31.09 det er den der er tættest på som Dinero foreslå )

Er der nogen som kan give mig en forklaring på det ? og eventuelt hjælp med at indstille den korrekt ?

På forhånd mange tak :-)

Mvh

Adam

Hej Adam.

Vi kan ikke håndtere så skæve regnskaber - det er ganske enkelt grunden til det :)

Vi kan maks håndtere perioder som følger kvartalerne.

De bedste hilsner

Rasmus

Hej Rasmus

Hvorfor har i denne begrænsning?

Jeg har eks. flere med regnskabsår 30/4 (hvilket der faktisk er mange selskaber, som har grundet reglerne om skatteår) og endda et med 30/11.

Tonny

Hej Tonny.

Vi har hele tiden forsøgt at ramme 90% af de små virksomheders behov.

Da vi stod med valget kostede det flere ugers arbejde ekstra at tilpasse så skæve regnskaber.

Derfor tog vi beslutningen at det må komme senere.

Så det kommer helt sikkert på sigt, men det er ikke i fokus nu :)

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)