Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-handelsløsning fra SuperBrugs til skoleelever

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminofolk,

Jeg har fået til opgave at lave en hjemmeside til en SuperBrugs. De skal have lavet en løsning hvor skoleelever kan købe og betale mad via. en hjemmeside. Det eneste denne hjemmeside skal indeholde er varer, indkøbskurv og betalingssystem. Nu vil jeg høre om i kender til nogle hjemmesideløsninger, hvor man selv kan lave dette. Altså lidt som man kan på one.com, hvor man har en template som man redigerer i?

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Venligst Martin

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jørgensen:

Hej Aminofolk,

Jeg har fået til opgave at lave en hjemmeside til en SuperBrugs. De skal have lavet en løsning hvor skoleelever kan købe og betale mad via. en hjemmeside. Det eneste denne hjemmeside skal indeholde er varer, indkøbskurv og betalingssystem. Nu vil jeg høre om i kender til nogle hjemmesideløsninger, hvor man selv kan lave dette. Altså lidt som man kan på one.com, hvor man har en template som man redigerer i?

Jeg håber i kan hjælpe mig.

Venligst Martin

Nu ved jeg ikke lige hvad one.com har for noget, men er det så du kan ændre imens du kigger på det du vil have eller er det html koder de har som man kan ændre i?

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være sådan jeg kan se det jeg ændrer. Altså mere træk-og-slip end html :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt på bricksite.com, nogen som har erfaringer med det? :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jørgensen:

Det skal være sådan jeg kan se det jeg ændrer. Altså mere træk-og-slip end html :-)

Okay, det kan jeg så ikke hjælpe med, kender ingen shop systemer som har en wysiwyg (træk og slip løsning) der virker på hele shoppen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså så vidt jeg ved er one.com's løsning baseret på WordPress. Hvis du laver en stand alone installation af WordPress kan du installere WooCommerce. Men hvor meget træk og slip det er i forhold til det du skal bruge ved jeg ikke.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)