Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Truenordic - kender nogen det firma

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Min maske...????

Enhver kan gå ind på min profil og læse om Truenordic...og læse mine indlæg.

Til Info, så skriver jeg som privat person og netværker fra Truenordic, og er (endnu) ikke knyttet til firmaet, så min maske er ganske gennemsigtig.

Håber at have svaret på dine spørgsmål

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten,

har du overvejet at det der blev skrevet ikke var til dig? ;) Læs de andre indlæg og prøv ikke at blive for paranoid :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ganske ret - my bad - jeg så fejl..... beklager

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Er det ikke endnu et, ala, "jubii jeg kan blive mega rig uden at løbe nogen risko og det nemt firmaer". Har det som om det kun er lykke rider der jæger MLM. Kender ikke firmaet, men pas på med mlm.

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Carsten Bo Larsen:

Er det ikke endnu et, ala, "jubii jeg kan blive mega rig uden at løbe nogen risko og det nemt firmaer". Har det som om det kun er lykke rider der jæger MLM. Kender ikke firmaet, men pas på med mlm.

Så når der bliver skrevet:

"Fakta er at Truenordic er en reel mulighed for at starte en forretning for små penge, men at det kræver indsats at starte op....Folk der starter op som selvstændige, uanset branche og produkter, må forvente at knokle røven ud af bukserne for at lave den første månedsløn....Truenordic adskiller sig ikke herfra..."

... så får du det til, at det er nemt???

Det må vist være det, man kalder "fri fortolkning". Big Smile

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten - der er ingen genveje til succes - eneste sted hvor succes kommer før Work er i ordbogen....
MLM er hårdt arbejde, og op ad bakken det første år eller to....  Derefter vil en del der bliver ved og ved og ved opleve at deres forretning pludselig tager over og kører selv.... Det er fakta..... Problemet er at folk ikke forstår dette og at de stopper efter 2-3 mdr...

Det der kendetegner et seriøst selskab er :

1. Produkter af høj kvalitet

2. Priser der modsvarer kvalitet og markedsforventninger til et sådant produkt.

3. Opstarts mulighed uden at blive ruineret - husk her på at det koster altid penge at starte sin egen virksomhed - det er ikke anderledes i MLM

4. Mulighed for at bygge en forretning - og være sikker på at få pengene udbetalt.

5. Backup og support fra firmaet til at sikre at kunder og partnere serviceres som fortjent.

6. Sidst, men utroligt vigtigt - at firmaet overholder de gældende lovgivninger.

Truenordic overholder alle ovenstående parametre -  og ER en reel mulighed for at bygge en forretning - men samtidig også en mulighed for at forbedre ens sundhed mens man gør det.

Derfor må jeg sige at din generalisering af branchen svarer til at jeg siger at man skal holde sig væk fra at blive Tømrer fordi der er en del firmaer der laver sort arbejde og udfører fusk.......   Det er ikke alle firmaer der er dårlige - husk på dette...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ja selvfølgelig kender du firmaet. Da du selv tilsyneladende selv er en del af det Wink

Ikke så vanskelig at anbefale egne firmaer.

Så du tager hellere imod en anbefaling fra nogle der ikke arbejder med det??? besynderligt...Skal man kun lytte til folk som IKKE er en del af det??? Det giver ikke nogen mening i mine øjne...Hvis Morten nu er succesfuld, så er det vel smart at høre hvad han har gjort...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:
Så du tager hellere imod en anbefaling fra nogle der ikke arbejder med det

Jo lige præcis fra dem Yes

Men her handler det tilsyneladende om en, eller flere der arbejder indenfor konceptet.

Det er ikke så vanskeligt at anbefale egne fortræffeligheder. Wink

Herunder og sidde og lovprise hverandre

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i starten af denne tråd om TrueNordic blevet nævnt som stifter af TrueNordic. Det er ikke tilfældet - stifter er Anders Petersen.

Jeg har dog været involveret i et tidligt stadie omkring konceptet ifm. ideer og input til flere aspekter (produkt, bonusplan, system) idet Anders og jeg har været igennem due diligence på andre selskaber - bl.a har vi rejst en del i USA.

For nuværende har jeg ikke engagement i firmaet - men vil varmt anbefalde produkt porteføljen, der er opstået på de mange års erfaring Anders har indenfor udvikling af wellness produkter. Samtidig kender jeg ledelsen i TrueNordic som både dygtige og reelle. Det samme gælder investor-gruppen bag.

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Martin Slot:
Så du tager hellere imod en anbefaling fra nogle der ikke arbejder med det

Jo lige præcis fra dem Yes

Men her handler det tilsyneladende om en, eller flere der arbejder indenfor konceptet.

Det er ikke så vanskeligt at anbefale egne fortræffeligheder. Wink

Herunder og sidde og lovprise hverandre

Ib -> Jeg tror du overser pointen, eller måske helt har misforstået den? 

Anbefaling af et KONCEPT er IKKE det samme som anbefaling af et produkt. 

Jeg sidder fx lige nu og leder efter anbefalinger og tests af poseløse støvsugere. Her er jeg selvfølgelig interesseret i at høre fra KUNDER, som har prøvet dem - og IKKE fra forretninger og sælgere af produkterne, så her er vi helt enige. Jeg har ikke behov for at høre producenten eller sælgeren beskrive deres fortræffeligheder, for selvfølgelig vil deres udmeldinger primært være positive. 

MEN - når man overvejer at starte i et MLM koncept, så kan man KUN få brugbare anbefalinger fra folk som enten arbejder med konceptet nu, eller som har været en del af konceptet tidligere. 

Anbefalingerne omfatter jo både firmaet som samarbejdspartner, deres produkter, deres markedføringsmateriale, deres bonusplan, deres kundeservice, vækstpotentiale etc. etc.

Anbefalinger omkring dette kan du jo kun få fra folk, der rent faktisk har været, eller er, en del af konceptet - for vi taler ikke om, at man overvejer at blive KUNDE - man overvejer at blive PARTNER / FRANCHISETAGER / KONSULENT - og hvad man nu ellers kalder det. 

Udmeldingerne fra de personer, som arbejder med konceptet nu, vil selvfølgelig primært være positive - og udmeldingerne fra tidligere partnere vil sandsynligvis primært være negative (for ellers havde de jo nok stadig arbejdet med konceptet). 

Opgaven består så efterfølgende i at sammenligne plus'er og minus'er, og på den måde vurdere, om konceptet er noget man tror man kan arbejde med / få succes med.

Giver det mening?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)