Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paii mobilbetalingsløsning til din webshop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund:
har du evt mulighed for at skrive betingelserne ind her?

De ligger på nettet her: http://paii.kampagne.nu/

Af en eller anden uforklarlig grund har Paii valgt ikke at linke til dem fra deres egen side.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lund,

Nej - det giver ikke mening at skrive betingelserne her. Vores aftale fylder ca. 12 sider Smile

Grundlæggende er vores betingelser meget lempelige, du betaler ikke noget for oprettelse, der er et lavt transaktionsgebyr og du får pengene med det samme. Dette gælder for alle de forretninger der opfører sig ordentlig, ikke har unormale transaktioner m.m. 

"Desværre" er der nogle der ikke helt ved hvordan man skal drive forretning eller hvilke regler der gælder. Derfor har vi Finanstilsynet som skal overvåge alle dem der stiller betalingssystemer tilrådighed for samfundet. De udarbejder nogle love og bekendtgørelser og indeholder en MASSE krav m.m. Blandt andet er der krav om at "vi" skal stoppe en betaling og gennemfører en undersøgelse, hvis den er mistænkelig - alle disse krav skal vi oplyse når vi indgår en aftale om at levere en betalingstjeneste. 

Så i denne verden, er det desværre laveste fællesnævner (altså dem der snyder) der sætter barrieren til aftaler og krav....

Håber det giver mening

 

Fra Odense, Fyn
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fortaget en en lille hurtig udregning, som jeg udregnede på vores butik.

Hvis vi nu antog at vi havde 10 Paii betalinger om måneden på et varesalg på ca. 200,- i snit, vil det være til en samlet transaktionspris på 2,99 Kr. plus de Kr. 2200,- i abonnement det første år, så med eks. 120 transaktioner om året vil det vil sammenlagt være Kr. 21,32 pr. transaktion, eller mere end 13% af vores varesalgsbeløbet excl. moms.

Her udover skal der regnes et transaktions gebyr til vores betalinggateway på Kr. 1,69 så vi er oppe på et snit på Kr. 23,01 for hver eneste transaktion.

Jeg har også lige idag fået et nyhedsmail fra Paii som tilbyder de første 3 måneder (Maj,Juni,Juli) gratis for abonnement og transaktionsgebyrer, hvilket så kun er 2½ måned, men det ændrer ikke ved at i August skal der igen betales Kr. 20,51 for hvert salg på Kr. 200,-

Jeg har fået svar fra Paii's kundeservice på om ovenstående er korrekt udregnet - og det er det.

En trøst er så at i år 2 vil transaktionsprisen være faldet til Kr. 14,68 pr transaktion, men stadigvæk være 7,34% af omsætningen ved en Paii betaling.

Jeg tror vi venter til at den almindelige befolkning kender Paii bedre en de kender PayPal, hvor man heller ikke skal have sit kreditkort frem for at betale og som koster Kr. 9,21 for samme salg.

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk I får også et link herfra: https://www.paii.dk/paii-butikker ;-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode indlæg, og det var netop derfor jeg valgte at sige nej tak til Paii selv om det kunne de ikke forstå, men deres udgifter er højre end Nets og det er helt urimeligt.

Jeg spurte "hvor mange kunder har i" og svaret var "ikke så mange endnu men det er det vi er igang med at arbejde på" og så er ens troværdighed over for dem pludselig dalet gevaldigt!

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bullseye Smile Med denne udregning vises det klart at Paii betalingsløsning langt fra er attraktiv, vi skal som shopejere dels skal se nogle helt andre priser end det de tilbyder for nuværende, og dels bør betingelserne revurderes som gør det noget lettere at benytte deres løsning

Tilmeldt 13. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg godt at jeg måske laver "reklame" men der er andre betalingsløsninger der billigere. Betalingsmarked står overfor en "ny tid" med mange nye spillere. Paii er jo ejet af teleselskaberne og de skal altså have mange kroner i kassen - det forventer de. Vi "beeptify.com" tager eksempelvis 500 i oprettelse og 1,5% af transaktionen - uden løbende abonnent -kig forbi eller skriv til mig cv@beeptify.com. Der SKAL være noget at vælge i mellem ;o)  

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)