Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i WooCommerce?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Forleden dag så jeg at Sasa lige havde fået en webshop i WooCommerce og han lød godt nok meget begejstret.

Det ser også ud til at han har en del produkter i sin biks. 

Du kan læse om det her.

 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

FBT:

Jeg vil mene det er lidt dyrt. Du vil selv kunne sætte det op. Det super nemt, og hvis du evt. får brug for hjælp, så skriv da endelig til mig.. :)

Dyrt??? Ved ikke hvilken timepris du går til, men 1000 kr for en webshop er satme da billigt.

Spørgsmålet er bare om kvaliteten af arbejdet er derefter.

Personligt kunne jeg aldrig drømme om at lave en webshop for 1000 kr. Hvis man skal have en shop som fungerer 110% skal der altså lægges en hel del timer i det, og jeg ville ikke have lyst til at lægge navn til en shop der ikke spiller optimalt.

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Hans Jonas.

Beklager misforståelsen, det var mere efter at have kigget på de tre sider han linkede :-) Det kan sagtens ændres hurtigt-, hvis du ved hvad du har med at gøre.

Selvfølgelig er et standard tema en super idé for en ny iværksætter, der må du igen have misforstået mig. Jeg ville dog selv gerne give et par tusinde ekstra for eventuelt at få personliggjort det købte tema til min forretning.. Måske opsat lidt seo..

Synes det lyder som en fin idé, men synes bare personligt at det er langt bedre at fokusere på hvad man selv er god til og eventuelt få et firma til at lave en billig opsætning af hjemmeside. I tilfælde af at man kun skal bruge én side, er det efter min mening lidt spild af tid at sætte sig ind i det.

Men helt sikkert- har man massere fritid og ønsker at lære det- så er det bare at klø på!

Ha' en dejlig aften

A.T.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)