Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback på hele mit website

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Headcovers.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens

Jeg ville hører lidt om jeres mening omkring mit website. Noget jeg kunne gøre bedre? Eller ændre? Lad mig hører hvad i har og sige til dette. Alt kan bruges - godt som skidt.

www.headcovers.dk

Mvh Headcovers.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side og lækre produkter.

Glæder mig til at høre andres mening om din shop.

Marjoe

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Var lige ved at skrive, at dit logo mindede utrolig meget om en butik i Odense..D'OH! :) Har du overvejet at få lagt nogle billeder ind af den fysiske butik? Enten under kontakt eller lave en "om os" side.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede produkter. 

Designet er ok, dog er der nogle ting der skulle laves om på:

Det login tegn er meget lille og utydeligt. Knappen i hjørnet i toppen (orange) ved kurven hvorfor er den orange? Når man kommer på den er det indkøbskurven? Ud fra at den er orange tror man det er noget andet den skal bruges til :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud. Jeg ville dog lave logoet lidt større, så man også kan se sloganet under. 

Derudover, er din søgefunktion alt for stor. Jeg tror ikke folk bruger den, da det er svært at vide hvad man egentlig søger på.

Jeg ville også lave mindre "spacing" under de store rotationsbannere. Jeg sidder på Macbook air, og på forsiden, kan jeg ikke se alle dine caps uden at scrolle ned. Det tænker jeg kan være et problem. Ellers rigtig fin side synes jeg.

Fra Spøttrup
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Drengeunivers.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasKloster:
Ser fint ud. Jeg ville dog lave logoet lidt større, så man også kan se sloganet under.

Ja og så få det til at passe ind i det grid der er, så det står på linje med de elementer i venstre side. Det ser lidt spøjst ud at logoet er det eneste der ikke står på linje med det andet.

ThomasKloster:
Jeg ville også lave mindre "spacing" under de store rotationsbannere. Jeg sidder på Macbook air, og på forsiden, kan jeg ikke se alle dine caps uden at scrolle ned. Det tænker jeg kan være et problem. Ellers rigtig fin side synes jeg.

Jeg havde samme problem på en almindelig PC. Jeg havde faktsik ikke lagt mærke til at der var noget længere ned før jeg læste det her. Og når man så scroller ned, så er det pludselig grå ude i siden og så er det væk igen længere ned. Det giver sådan en lidt akavet overgang (syntes jeg)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken indløser bruger du? Blot nysgerrighed :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er lidt ærgeligt at dine faner "Mest solgte varer", "Hvorfor vælge os?" og "Gode tilbud" ligger helt nede i bunden af siden.

Det er helt klart noget jeg ville fremhæve bedre Smile

Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en side "Om os" eller lignende der lige kort beskriver hvem det er jeg skal til at handle hos :-)

Men ellers en super pæn side, lækkert design! :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)