Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Vi kan ikke få vores app til at virke som den skal mht reklamer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

Vi har arbejdet på en app rigtig længe, og den er nu også kommet ud i App-store 

(https://itunes.apple.com/us/app/krydsord.dk/id688120018?ls=1&mt=8)

Det er en gratis-app, hvorfor vi tjener pengene på reklamerne. 

Problemet er:

 - App'en viser kun 2 reklamer, som kører i ring.

 - Vores programør siger at det er fordi der ikke er flere reklamer i den danske App-store

Jeg tænker:

1) Det kan ikke være rigtigt - skulle vi være den eneste app, der er reklamebaseret i den danske app-store - det tror jeg ikke på. Og på trods af en del mis-klik på disse reklamer, så har vi ikke tjent en krone i de måneder den har ligget i app-store. Det ville vi vel have hjort, hvis det var de "rigtige" reklamer.

2) Hvis 1) alligevel er sandt - så vil jeg ikke være i den danske app-store - så må vi ud i den internationale. (Hvis dette kræver at app-en også er på engelsk, så kan vi godt klare det).

Er der nogen herinde der ved om jeg eller han har ret, samt har et forslag til hvad vi skal gøre?

På forhånd mange, mange tak.

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nkara:

Jeg tænker:

1) Det kan ikke være rigtigt - skulle vi være den eneste app, der er reklamebaseret i den danske app-store - det tror jeg ikke på. Og på trods af en del mis-klik på disse reklamer, så har vi ikke tjent en krone i de måneder den har ligget i app-store. Det ville vi vel have hjort, hvis det var de "rigtige" reklamer.

2) Hvis 1) alligevel er sandt - så vil jeg ikke være i den danske app-store - så må vi ud i den internationale. (Hvis dette kræver at app-en også er på engelsk, så kan vi godt klare det).

Er der nogen herinde der ved om jeg eller han har ret, samt har et forslag til hvad vi skal gøre?

Hej Nkara,

Hvilke reklamer kører i med? iAds, Google admobs? eller noget helt 3? - Der kan være stor forskel på hvor mange reklamer der er. iAds giver mange penge per klik da der er utrolig få reklamer i det. min anbefaling er at i skal bruge Google admobs da de har mange reklamer,

Der er massere af reklamer i den danske appstore :-) har du brug for mere hjælp så skyd mig en mail, så skal jeg gerne være behjælpelig

du kan fange mig på pc@komtil.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)