Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - Kan du mon svare på ....??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja - ja jeg ved godt jeg skal være tålmodig og vente på svar fra Dinero support. Men efter at have sendt til dem først på formiddagen d.d. og endnu ikke fået svar, tænker jeg, at der måske kan være et klogt hoved her på debatten, som kan svare mig.

Hvis jeg vælger et pro abo til kr. 97/mdr., slipper jeg så for at mine kunder kan se i den tilsendte mail/pdf/kundeportal, at "denne faktura er leveret af Dinero" - eller noget i den retning?

Altså så alt det mine kunder modtager, kun er med mig som afsender og der INTET andet står / linker til nogen steder?? Egentlig burde det vel være en selvfølge, i og med jeg vælger en betalingsløsning....... men jeg kan have min tvivl.

Kan du afklare det for mig?

Mvh.

Birger

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger

Der står ikke noget på fakturaen, men i den mail der bliver sendt, står der diskret i bunden, at den er lavet i Dinero.

De bedste hilsner

Martin


 

Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig svar Martin.

Ja det anede mig.....Wink

Og det kan jeg ikke slippe for, hvis jeg fra dag nr. 1 vælger betalingsløsningen? 

Jeg har fuld forståelse for at I vil bruge muligheden for lidt reklame, når det drejer sig om den gratis model. Men den forståelse daler nok en del, hvis det også gør sig gældende på betalingsmodellen.....

Birger

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger

Vi kunne godt fjerne det for Pro brugere, men da den "reklame" vi får er indregnet i den lave Pro pris, skulle vi sætte prisen op og det tvivler jeg på folk vil have.
Men hvis flere foreslår det, kan det evt. blive en seperat pakke man kan købe sig til.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)