Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af 30 telefonbesker på min telefonsvarer hver aften

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg har deltaget i en del startups gennem tiden og som de fleste ved indebærer det oftest krav om at holde omkostninger nede.

Derfor er der en ofte administrativ ting som bliver fuldstændig overset - Telefonsystem.

De færreste har jo råd til at have telefonservice, omstillingscentral eller sekretær der kan tage sig af opkald når man er ude at sælge :)

Jeg har endnu ikke fundet et mobilselskab som tilbyder den simple service at man kan have en telefonsvarer UDEN at folk kan lægge beskeder. (Måske havde Telmore det engang, men ikke længere).

Jeg har derfor sat mig ned og lavet et simpelt system der udelukkende er en endestation som man kan omstille sin mobil til istedet for sin telefonsvarer:

I dagtimerne kan den sige: Du har ringet til xxx - vi er optaget. Kontakt os via mail bla..bla..bla... eller ring tilbage senere.

I aftentimerene kan den sige: Du har ringet til xxx- vores telefoner er åbne i dagtimerne kl. 9 -17 (eller hvad ved jeg).

Og derfra kan man bygge på...

Mit spørgsmål er - er de andre end mig som savner en sådan service - altså en telefonsvarer der ikke kan lægges besked på?

Og hvis man skulle sælge en sådan service i markedet - hvad kunne kunne det være værd? Altså hvad kunne man være villig til at betale for den slags?

Kr. 0,- pr måned?

kr. 50 pr måned?

kr. 100 pr måned

kr 299 år måned?

mere?

Håber nogen kan give lidt input her :)

David

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David,

Du kan prøve at se på hvordan Firmafon gør det. Jeg bruger dem til netop det setup du omtaler her.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

jeg bruger både Phone.com og twillio med danske numre og de kan det du efterspørger

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej David

Det er der nu nogen der har tænkt på :-)
Vi tilbyder servicen i 5tel
Den koster 55 kr. Og inkluderer at du lave lidt forskellige svar afhængigt af f.eks. tidspunkt.

Vil du høre mere? - www.5tel.dk
Eller giv et kald på mit direkte nummer: 82820940

Hilsen Matt

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmafon er kommet dig i forkøbet desværre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)