Hej alle, jeg har deltaget i en del startups gennem tiden og som de fleste ved indebærer det oftest krav om at holde omkostninger nede. Derfor er der en ofte administrativ ting som bliver fuldstændig overset - Telefonsystem. De færreste har jo råd til at have telefonservice, omstillingscentral eller sekretær der kan tage sig af opkald når man er ude at sælge :) Jeg har endnu ikke fundet et mobilselskab som tilbyder den simple service at man kan have en telefonsvarer UDEN at folk kan lægge beskeder. (Måske havde Telmore det engang, men ikke længere). Jeg har derfor sat mig ned og lavet et simpelt system der udelukkende er en endestation som man kan omstille sin mobil til istedet for sin telefonsvarer: I dagtimerne kan den sige: Du har ringet til xxx - vi er optaget. Kontakt os via mail bla..bla..bla... eller ring tilbage senere. I aftentimerene kan den sige: Du har ringet til xxx- vores telefoner er åbne i dagtimerne kl. 9 -17 (eller hvad ved jeg). Og derfra kan man bygge på... Mit spørgsmål er - er de andre end mig som savner en sådan service - altså en telefonsvarer der ikke kan lægges besked på? Og hvis man skulle sælge en sådan service i markedet - hvad kunne kunne det være værd? Altså hvad kunne man være villig til at betale for den slags? Kr. 0,- pr måned? kr. 50 pr måned? kr. 100 pr måned kr 299 år måned? mere? Håber nogen kan give lidt input her :) David |
Hej David,
Du kan prøve at se på hvordan Firmafon gør det. Jeg bruger dem til netop det setup du omtaler her.