Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man bannerpladser?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg beklager hvis der er en million andre tråde om det her. Men jeg synes kun jeg kunne finde indlæg om hvordan man får bannere på sin egen hjemmeside, og ikke hvordan man får sit banner på sit eget.

Så med andre ord, hvor reklamere jeg for min shop med billede annoncer? Og gør man overhovedet det i dagens Danmark? Der er jo en del snak om link styrke mm. og at "dårlige" hjemmesider der linker til dig er dårlig for din placering.

Men har i nogle gode erfaringer med steder som tilbyder at reklamere med dit banner her i Danmark?

Mvh. Dennis

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre det via AdWords Display-netværk, så de kommer på utallige hjemmesider med AdSense-annoncer.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest almindelige er at oprette en kampagne hos f.eks. http://www.partner-ads.com/ eller et andet bannernetværk.

Det er god kutyme og normal praksis at affiliate partnerne sætte betalte link som nofollow.

Google straffer ikke for betalte links, men neutralisere dem, så de ikke fremmer din indeksering på samme måde som naturlige indgående links kan gøre. Du skal af samme årsag ikke være bange for at betalte links resulterer i dårligere placeringer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)