Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man ikke give admins 1 stjerne ?

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får da også 1 stjerner ind i mellem - det sker hvis man vover lidt kontroversielt. Jeg oplever kun "politiet" går i aktion hvis de oplever at EN person kaster sig over en anden person og giver 1 stjerner til alle mulige indlæg, ofte uden selv at svare, bare fordi det har set sig sure på en eller anden. Ellers har jeg da aldrig oplevet det

Jeg forstå slet ikke tanken, at man er vred over at moderatorer kan moderere eller fjerne stjerneret og hvad ved jeg, med den begrundelse, at brugerne ikke kan det samme over for moderatorene osv

Det minder jo om at være vred over at politiet kan stoppe en og give bøder, men man kan ikke selv stoppe politiet og gi dem en bøde.

Det ville jo ende i anarki hvis ikke der var nogen der kunne gribe ind på et offentlig forum, jeg kender INGEN fora hvor der ikke er ejere eller udpegede moderatorer der kan "moderere" og for den sags skyld smide ud eller give karantæner.

Jeg tror det er jantelovsagtigt (en lov jeg eller tror får skyld for alt for meget Big Smile) når nogen føler, at de plus eller andet giver en anden behandling end det andre før.

Eneste dobbelt tydige her kunne være, at plusfolk kan se hvem der har givet stjerner, og hvis de er tosser, så kan de lettere målrette hævn mod de som har givet dem 1 stjerne.

Tak til moderatorer og styring. Om stjerner så giver så meget - who knows. Personligt bruger jeg langt flere 5 stjerner end 1 stjerner som er forbeholdt opfordring til snyd o.l. rene alvorlige fejl som kan koste andre noget eller nedgøren af andre - og jeg synes der er langt i mellem 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Fru Hartmann:

Det er så ikke det man som ikke-betalende bruger på Amino oplever.

formaster man sig til at give en stjerne til en PLUS-bruger, så er fanden løs i Laksegade. PLUS-bruger klager, sender sure PM, og Vupti, får man en advarsel og "karantæne" fra at kunne tildele stjerner.

Det er vel også lidt søgt, at påstå at der gives enkelt-stjerne fordi man ikke kan lide personen! Jeg kender ingen her på Amino personligt, og kender dem derfor ikke. Jeg tildeler stjerner ud fra om jeg er enig eller ikke i det de skriver.



Det passer ganske enkelt ikke.
Der er nogle brugere som ofte er ude med riven og ja, de får med mellemrum fjernet nogle rettigheder.
Men de brugere der opfører sig ordentligt, bliver generelt rigtig pænt behandlet.

De bedste hilsner

Martin

Hvordan vil du så forklare denne PM fra en admin.?

" Jeg er virkelig ked af at måtte sende dig den her besked, men "Vi må ikke nævne navne, derfor slettet"  føler sig lidt forfulgt af de 1 stjerne karakter du giver hende. 
Jeg ved at i før har været oppe og toppes lidt, så jeg har en stille bøn til dig, om jeg ikke kunne få dig til blot at ignorerer hendes indlæg, og bruge dine stjerner på de personer du synes har skrevet nogen gode indlæg? 

Jeg ved godt at det ikke altid er lige nemt, men jeg vil blive rigtig glad hvis du fremover bærer lidt over med hende."

"Oppe at toppes"..... Næ bare lodret uenig i adskillige indlæg fra pågældende.

Men da "pågældende" er PLUS-bruger, bliver hun naturligvis tilgodeset og strøget med hårene. Og bliver i øvrigt heller ikke irettesat af moderator når hun "bumper" indlæg igen og igen. Atter en forskelsbehandling af betalende og ikke-betalende brugere.

Dét er hvad jeg, og tilsyneladende mange andre menige brugere oplever Martin.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:
Men da "pågældende" er PLUS-bruger, bliver hun naturligvis tilgodeset og strøget med hårene
hvor ser du det? Det er vel bare noget du tror, det kunne da ramme en ikke plus helt ens. Jeg har da en gang, godt nok for længe siden været lidt i totterne på en IKKE plus, og blevet bedt om at tage det roligt og "forstå at sådan er det nu en gang"  Jeg var plus - den anden ikke plus. 

Det er lidt som visse kredse der altid per automatik vil sige at det var hudfarve, alder, bilmærke, bolig - som var årsag til de blev holdt fast af politiet. Jeg skal vel ikke påstå det aldrig kan ske, men overordnet tror jeg på at der er ønske om ens behandling af alle (uha for en diskussion) og jeg tror derfor også at plus eller ikke plus behandles ens af moderatorer

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Hvordan vil du så forklare denne PM fra en admin.?

At du har oplevet noget 1 gang, gør det ikke til et generelt problem?

Fru Hartmann:

" Jeg er virkelig ked af at måtte sende dig den her besked, men "Vi må ikke nævne navne, derfor slettet"  føler sig lidt forfulgt af de 1 stjerne karakter du giver hende. 
Jeg ved at i før har været oppe og toppes lidt, så jeg har en stille bøn til dig, om jeg ikke kunne få dig til blot at ignorerer hendes indlæg, og bruge dine stjerner på de personer du synes har skrevet nogen gode indlæg? 

Jeg ved godt at det ikke altid er lige nemt, men jeg vil blive rigtig glad hvis du fremover bærer lidt over med hende."

Det er en moderator der uendelig venligt, forsøger at får dig og den anden til at have en ordentlig tone og debat.
Jeg har da sjældent set et mere høfligt forsøg på at få folk til at enes og være gode ved hinanden.

Du har en meget hård tone og er ofte konfronterende, men da du også skriver gode konstruktive indlæg, forsøger vi at guide dig i en god retning.


Fru Hartmann:
Men da "pågældende" er PLUS-bruger, bliver hun naturligvis tilgodeset og strøget med hårene. Og bliver i øvrigt heller ikke irettesat af moderator når hun "bumper" indlæg igen og igen. Atter en forskelsbehandling af betalende og ikke-betalende brugere.


Jeg kan garantere dig for, at vores moderatorer på ingen måde kigger efter hvem der er Plus. De får intet for at hjælpe på Amino og har intet ud af at Plus for fordele og jeg kan garantere dig for, at jeg aldrig ville acceptere hvis det skete!

 

Fru Hartmann:
Dét er hvad jeg, og tilsyneladende mange andre menige brugere oplever Martin.


Nej det er hvad du mener og så er der et par andre brugere der har andre anker og dem tager vi selvfølgelig seriøst.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tænk sig at de stjerner skal volde så store problemer. Man føler jo nærmest det er en diskussion mellem rød og blå stue, når man læser tråden igennem. Det kan være amino teamet skal fjerne stjerne-systemet, for det kan vi voksne mennesker åbenbart slet slet ikke finde ud af at styre :-).

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Martin.

Synes stjernesystemet fungerer rigtig fint, men hvad er tanken med at plus brugere kan se hvem der har givet stjerner? 

Der har efterhånden været en del debat om stjernesystemet, også omhandlende afsendere af disse karakterer.

Hvis stjernekarakterer er til for at bedømme selve indlægget / konkret råd, hvad med evt. at fjerne muligheden for at se afsender da dette netop generere en del diskussion i diverse tråde.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske skulle stjerne-systemet tænkes om. - Den der starter et indlæg kna som den eneste give stjerner... - Så kan vedkommene give stjerner mange stjerner til dem der faktisk hjælper med at løse det problem der er stillet, og inden til dem der ikke gør.

Så kan der ikke opstå stjerne-kampe.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel K:
Synes stjernesystemet fungerer rigtig fint, men hvad er tanken med at plus brugere kan se hvem der har givet stjerner? 


Tanken er, at flere så vil købe Plus og vi har nogle penge at drive Amino for :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stjernesystemet har en stor værdi på Amino.
Dem der er rigtig hjælpsomme, bliver opgraderet til "Superbrugere" og de kan hjælpe med at flytte forkert placerede debatter, korrigere forkerte overskrifter, være med til at smide dumme brugere ud og meget andet.

Før vi havde det system, var Amino meget mere rodet.

Og når det er sagt, så er der generelt ikke så store problemer med det, det kommer blot frem en gang i mellem og det lever vi med.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra KBH
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle Aminoèr

Hvis jeg skriver et indlæg, så er det fordi jeg har noget på hjertet, jeg tænker ikke på om jeg får en stjerne eller fem stjerner for det indlæg.

Folk kan være enig eller uenig med mig, alle har ret til at have sin mening, men jeg sætter grænsen op når det drejer sig om personlig forfølgelse eller personlig chikane.

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)