Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er importør?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle gode svar, jeg napper dem også :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:

Det kan også tænkes at der er noget told.

Du skal også være sikker på hvad oprindelses landet er for varerne. Din leverandør kunne jeg tænkes at sende varerne fra et toldfrit lager og dermed ikke have lagt europæsiske afgifter på.

Mig bekendt kan man ikke få sine vare frigivet fra et toldlager uden at svare told. Det er den der har toldoplag som skal svare tolden og ikke køber.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad aftale man har med SKAT

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:
Det kommer an på hvad aftale man har med SKAT. 

Det bliver du da vist lige nødt til at forklare.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man registrerer sig så vælger man om man vil tage varerne i brug med det samme eller efter man har betalt told og moms. Det koster et lille tillæg at tage dem med det samme.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Møller:
Når man registrerer sig så vælger man om man vil tage varerne i brug med det samme eller efter man har betalt told og moms. Det koster et lille tillæg at tage dem med det samme.

Det lyder som om du blander nogle ting sammen. Køber kan jo aldrig hænge på sælger evt. toldforpligtigelse?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)