Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej mig i nogle timer - og alle pengene går til et velgørende formål

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer!

Jeg elsker at sætte udfordringer og mål for mig selv. Denne gang er ingen undtagelse. Jeg vil arbejde. Jeg vil støtte et velgørende formål.

Jeg vil arbejde 'gratis' i 30 timer (indenfor de næste 3 uger), hvor alle pengene vil gå - ubeskåret - til Børnecancerfonden. Hvis der er noget der ikke er fair og ikke er til at bære, er det børn der får kræft. Derfor vil jeg gerne bidrage!

... men i virkeligheden er det dig der bidrager. Alle pengene jeg får gennem mit arbejde går ubeskåret til Børnecancerfonden. Jeg deler senere et billede af mit bidragdiverse sociale medier - og herinde - så alt går ordentligt for sig.

Hvorfor leje mig?

Fordi jeg er hårdtarbejdende og SÅ gerne vil støtte Børnecancerfonden. Du kan sætte mig til at lave de mærkeligste og kedeligste opgaver - fx:

Du kan sætte mig til alt (næsten...).
Hvad koster det at leje mig?
Det koster 200 kroner + moms - i timen. Pengene går til Børnecancerfonden - så i realiteten betaler du ikke mig, men Børnecancerfonden.
Der er helt sikkert noget du kan bruge mig til, er der ikke? Du støtter oven i købet et godt formål.

Håber der er nogle der vil hjælpe mig mod mit mål, om at arbejde i 30 timer i alt - for et velgørende formål. 30 timer er måske ikke meget - men det er bedre end ikke at gøre noget. Right?
Tak for din tid!

De bedste hilsner,
Casper Jensen.
- CJMedia.dk. 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)