Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpres backup - Størrelse passer ikke ? (Bare til skrivebordet)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Sidder og har købt et nyt theme, og skal igang med at bombe min side helt i sænk :-) ... 

Skal selvfølgelig have en backup, og går jeg ind under "Eksporter" samt "Alt Indhold" får jeg en fil på 1.8mb eller lign, og det samme laver "BackUpWordPress". 

Går jeg ind på Unoeuro kan jeg se at det webhotel hvor min side ligger på (Kun den), er brugt 276MB ud af 1000MB, altså LANGT fra de 2 mb ? ... Har 40.000+ ord, masser af billeder osv, så skal helst være ret sikker på at have backup af alt inden jeg begynder.

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til, at du kun får mysql-databasen med i backuppen.

Har 'BackupWordpress' ikke en setting til filer også?

Alternativt kan du downloade filerne via FTP. Eller pakke ned som en zipfil, hvis du fx har cPanel-adgang.

Slutteligt ville jeg foretage en restore på et subdomæne for at sikre mig, at backuppen er valid.

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun backup af indlæg og wordpress indstillinger du har lavet, jeg vil også foreslå du laver et komplet backup via ftp eller dit Cpanel jeg kan ikke lige huske om det er en mulighed hos Unoeuro.

Er du det mindste i tvivl syntes jeg du skal få Unoeuro til at sørge for der er et backup fra en bestemt dato det burde de sagtens kunne klare.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)