Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online backup af Outlook 2010

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der ved hvordan man bedst kan få en online backup af outlook 2010?

Jeg søger et system som kan lave en "spejling" af min outlook 2010, således at hvis min PC bryder sammen eller bliver stjålet, så kan jeg downloade en tro kopi af alle opsætninger, e-mail konti og mail uden at skulle gøre andet en at downloade det igen.

Håber der er nogen der ved mere om dette end jeg :-)

Mvh - Rasmus

 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rassmus

Få dn outlook op i skyen med Office 365.

mvh Antonio

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus.

Det du søger, er nok mere en backup af den postkasse og de data, du har i Outlook.

Du bør efter min mening i stedet overveje at have din postkasse hostet i Microsofts Office 365, hvor hele indholdet af din postkasse ligger sikkert hostet i Microsofts hostingcenter.

En Office 365 koster ned til kr. 30,40 + moms om måneden ved årlig betaling.
Og i den pris får du 25GB postkasse.

Går din pc i stykker, kan du fra en hvilken som helst pc tilgå din postkasse via webmail, indtil din computer er oppe at køre igen, og du har genopsat Outlook, der herefter synkroniserer indholdet af din postkasse ned på din computer.

Du kan læse mere om Office 365 og se priserne på det hos Microsoft her.

Jeg kan varmt anbefale Office 365, som jeg også selv benytter.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at Office 365 kan være en løsningYes

Jeg vil derudover tilføje, at det er postkasse-filen, som John nævner, som du skal have en backup/sikkerhedskopi af. Den har følgende extension ".pst".

Hvis du ikke ved, hvor den er lokaliseret, normalt i Outlook mappen, så kan du ved at gå ind på "Kontoindstillinger" nederst på siden se præcist, hvor Outlook henter oplysningerne i den aktuelle .pst fil.

Det kan kun anbefales løbende at tage en sikkerhedskopi af denne fil, da den er nøglen til Outlook opsætningen og mail m.v.

Tonny

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ikke et online backup system?

Hvis ja kan du lave en komplet backup. De fleste udbyder tilbyder at du selv kan sætte interval.

Jeg har selv en "cloud" løsning (My Cloud fra WD) som jeg selv hoster privat. Det er pisse godt og du bliver ikke flået hver måned.

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak for dit indlæg, så mangler jeg bare en der bor omkring Roskilde der kan komme forbi og hjælpe mig med dette, jeg har desværre ingen forstand på hvordan man gør sådan noget, jeg er "købmand" og langt fra IT mand :-)

Mange tak for dit indlæg og rigtig god søndag.

Mvh-Rasmus 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en hel kopi af hele min harddisk (inkl Windows, office osv) med Clonezilla

Og når det så er gjort, så har jeg installeret Cobian Backup 9 på dansk og som er gratis. Og med dette program laver jeg backup af min e-mail folder/ konto flere gange daglig (det kan sættes til at køre automatisk), så jeg ikke mister fakturaer osv. Og laver ligeledes backup af dokumenter og andet vigtigt.

Der køres backup over på flere harddiske og på en nas server (og min e-mail er også sat op som imap, så det ikke bare lige forsvinder).

Men brænder min harddisk så af en dag. Så smider jeg en ny harddisk i. Og gendanner min Clonezilla kopi, og derefter fører jeg min backup fra Cobian tilbage til diverse mapper. Og på få timer er min computer som den var før harddisken stod af.

Mvh. Kim

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Jeg vil derudover tilføje, at det er postkasse-filen, som John nævner, som du skal have en backup/sikkerhedskopi af. Den har følgende extension ".pst".

Mig bekendt så indeholder den ikke opsætninger og e-mail konti. Kun mappestruktur og e-mail.

Jeg skal i hvert fald selv ind og opsætte konti og indstillingerne hver gang jeg formaterer computeren og starter Outlook op med en gemt PST fil. Men det vigtigste er vel også backup af sine mail.

Fra Danmark
Tilmeldt 14. May 06
Indlæg ialt: 54
Fra  CC DATA ApS Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja helt klart, få Office 365, så er du ovre dine bekymringer. Og for en en online backup kommer du til at slippe et fast beløb om mdr, og det samme gør du med Office 365, men her får du meget mere for pengene... hvis du vil vide mere, så er du velkommen til at smide mig en besked.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)