Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er regler for import fra polen til danmark

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lindy :)

Jeg er polsk mand,der bor i Danmark 7år,og jeg kan hjælp dig med at finde billigere vare fra polen,hvis du er stadig interesseret.Jeg kender godt det polske marked og vil gerne bruge min kulturelle baggrund med dansk-polsk relationer.Det er min drøm udvikling sig på det danske markedet.Jeg synes at du har meget gode ide og hvis du ikke bange for udfordringer og du vil prøve samarbejde,så vi kan udvikling sig sammen-få en stærk position på markedet med gode perspektiver for fremtiden.

Jeg mener, at kvaliteten af polske materialer på ingen måde anderledes end den danske,så hvorfor ikke spare på materialer og være mere prismæssigt konkurrencedygtig  i bygningsbranche..

Hvis du er interesseret i detaljerede oplysninger,så velkommen dig til samtale,eller skriv til mig på min e-mail raf3103@gmail.com

Med venlig hilsen

Rafal

Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas er din kontakt i Polen dansk

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i den her tråd.

Mangler i info eller hjælp vedr. import/eksport, så er jeg Dansker bosiddende i Pl og vi beskæftiger os bla. med import fra Litauen, Polen, Germany og China, til både Pl og Dk, både inden for byggeri og en del andre brancher, derudover er vi i Dk ca. 2 gange om måneden, så transport er også en mulighed. Ved spørgsmål eller for info send en mail på info@cool-led.pl eller info@cl-energy.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)