Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du den programmør vi leder efter?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner, 

Vi søger en programmør, der vil give sig 100%, og ofre det der skal til for succes. 

Min partner og jeg er gået med i et igangværende projekt, cardfever.dk, og inden vi for alvor kom i gang, så fik vores programmøren for meget arbejde og måtte vælge, derfor søger vi en til at varetage den opgave. 

Her kan du se den tidligere salgsside, for at få et indblik i det bagvedliggende: 

http://www.cardfever.dk/salg-cardfever

Din primære opgave vil blive alt hvad der har med programmering at gøre (backend og frontend) 

Er du interessert, så skriv en pm. 

/Simon 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Måske er Amino Freelancer noget for jer.

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 15:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan kun anbefale www.magentoxperten.dk 

Kig lige på siden og se om det måske er noget du kunne være interesseret i.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar.

Er freelance også det rigtige sted når "aflønningen" som udgangspunkt vil være en del af ejerskabet af projektet? 

Mvh Simon  

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Er freelance også det rigtige sted når "aflønningen" som udgangspunkt vil være en del af ejerskabet af projektet? 

Jeg synes ikke umiddelbart, at man kan læse i indlægget, hvad I reelt søger - om det er freelance eller partner. Hvis I søger en partner, så synes jeg, at I burde gøre mere opmærksom på dette - og for at svare på dit spørgsmål, så er freelance-arbejde til freelance-siden og partner-søgning er til debatten.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og med det sagt, så har jeg følgende spørgsmål:

Hvor mange % tilbyder I til programmøren?

Hvad laver I hver især, og hvad har I af kompetencer?

Hvor mange timer kræver I, at programmøren skal ofre på projektet f.eks. ugentligt eller månedligt?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et partnerskab vi søger. Vi tilbyder op til 33.3% hvis der også bliver smidt kapital i projektet. 

Vi har begge en række kompetencer, der dækker de fleste af de behov vi støder på fremadrettet. Dog har vi begge kun lidt erfaring med programmering. 

Vi kræver ikke noget bestemt time tal, men vi kræver en med tørst efter succes. Der til skal siges vi begge har noget ved siden af. Jeg er på 6 semester på en uddannelse der hedder global business engineering og min partner er dagligleder på en eksklusiv restaurant.  

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Vi har begge en række kompetencer, der dækker de fleste af de behov vi støder på fremadrettet.

Kan du beskrive disse kompetencer lidt nærmere? Det er ret væsentligt, hvis man skulle overveje et partnerskab.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)