Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej har lige igår købt et tema til min prestashop og den vil ikke ligge sig ind på min back office kan nogle hjælpe med det her ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået den som zip fil og skal åbne den med et ID number eller password og det er gjort. 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Men den loader kun når jeg indsætter det i prestashop ? 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så prøv at lægge den op med Filezila, så skal det nok komme til at funke

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk lige at pakke den ud inden du bruger Filezilla

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, men kan du guide mig step by step med det. Der er flere måder at gøre det på og jeg kopiret det link og lagde det ind under moduler i presta. Så vil sætte stor pris på det tak. 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Aera:

Takker, men kan du guide mig step by step med det. Der er flere måder at gøre det på og jeg kopiret det link og lagde det ind under moduler i presta. Så vil sætte stor pris på det tak. 

Hvis du sender mig en privat besked skal jeg give det et hurtigt forsøg.

Det kræver at du giver mig adgang til din backend dvs. login dertil og dine ftp oplysninger til din server/webhotel. Derudover skal jeg bruge den zip fil som du har modtaget da du købte dit tema. 

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Warrior-shoppen Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke glad for at give alle mine oplysninger til en jeg ikke kender intet personligt ment. Kan du ikke sige hvordan jeg kan gøre det ud fra hvordan du vil gøre det, er ikke ny på nettet. :) 

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Aera:

Er ikke glad for at give alle mine oplysninger til en jeg ikke kender intet personligt ment. Kan du ikke sige hvordan jeg kan gøre det ud fra hvordan du vil gøre det, er ikke ny på nettet. :) 

Jeg tager det skam heller ikke personligt. ;)

Hvis jeg kunne give dig en step-by-step guide havde jeg skam valgt den løsning, men du har ikke redegjort for fejlen særlig detaljeret, så det er nærmest umuligt at gætte hvad fejlen er. Ved at give mig adgang kunne jeg langt hurtigere dinogstisere hvad fejlen er. Der er ingen garanti for at fejlen nemt kan udbedres hvis det er komplikationer med nogle af dine moduler og/eller tema. Det er heller ikke sikkert jeg kan løse problemet gratis for dig, men vil gerne kvit og frit prøve og finde den konkrete fejl, også kan du jo agere udfra det. 

Men held og lykke med det - prøv at læs prestashops dokumentation, der står mange nyttige ting. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)