Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis: Excel-baseret projektstyring med e-conomic integration

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et meget anvendt Excel-baseret værktøj til projektstyring. Det fås i flere udgaver, både gratis og pro. Se mere på http://www.xleasy.dk/projekt/. Nyeste udgave har integration til e-conomic. Alt er færdigt, og jeg har selv brugt det i næsten et år, så det spiller rigtig godt.

e-conomic har set det og vil rigtig gerne præsentere det på app-oversigten. Jeg er dog meget omhyggelig, og vil have en ekstern kunde først.

Mit tilbud til dig er derfor: Du får en pro-pakke med integration til e-conomic inkl. tilpasning, hjælp til igangsætning og support gratis.

Mit krav til dig: Du (I) skal være brugere af e-conomic inkl. projektmodulet og have været igang et stykke tid - gerne mere end 6 mdr. Desuden skal du selvfølgelig være parat til at hjælpe med feedback og ønsker til produktet.

Ønsker til dig: Det vil være fint hvis I bruger timeregistrering. 

Samarbejdsform: Jeg driver min forretning online med telefon og skærmdeling, så der er ingen geografiske forhindringer. Jeg har kunder i Gentofte, Grenå og Grønland, hvoraf mange har været kunder i årevis, så det virker fint.

Hvis ikke du passer til ovenstående: e-conomic stiller 1.565 webservices til rådighed, som jeg alle køre via Excel, så hvis du har andre ønsker til dashboard, budgettering, likviditetstyring, bogføring mm er du også velkommen til at give mig et kald.

Og iøvrigt kan jeg lave alt i Excel :)

Ring gerne tlf. 20 11 22 10 for mere dialog.

Vh Bent

Se også www.elting.it 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)