Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrations problemer med Nets

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg har en kunde, som har lidt problemer med NETS.

Hun skal opdatere deres data online hos Nets, bla. opload firmaets vedtægter, som fylder ca. 9 mb.  Nets skriver så tilbage, at der kun kan oploades dokumenter op til 5 MB i deres system, så de må sendes med posten.

MEN siger Nets hun vil nok løbe ind i andre problemer længe henne i skemaet, da Internet Explorer 11 - som hun kører på er fyldt med fejl. Det er noget med underskrift som Explorer 11 heller ikke kan finde ud af. Hun ville også få en del problemer med papir fra diverse kommuner.

Han synes hun skulle finde en anden browser at kører på, eller vælge Google Crome.

Hvordan kan Nets lave et system, som ikke kan køre på en af de største browser systemer Windows Explorer?

Er der andre, som har oplevet det samme?

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ingen systemer kan altid køre alt på nye browsere. Det er dyrt at ændre systemer. Selv skat kunne i lang tid ikke printe fra nyeste Iexplorer. Browserne laver konstant ændringer som er dyre at indføre i andre systemer så det er kendt, at mange ting ikke nødvendigvis kører supergodt med en helt ny Iexplorer version

Lige nu tror jeg skat kører fint med nyeste, men det er ikke længe siden at print og åben PDF ikke kunne fungere i nyeste browser. Jeg tror man må ha en vis forståelse for, at meget store systemer med egne sikkerhed som er komplicerede, kan halte efter når der kommer nye browserversioner som jo kommer "over night", og løsningen er jo enkelt nok - prøv en anden browser

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)