Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af domæne i easytell til meebox domæne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har en hjemmeside som er bygget op i easytell og er hostet igennem webdesigneren. Vi vil dog gerne have flyttet domænet til meebox i stedet, da der er mange flere fordele og det er langt billigere. 

Jeg ved godt, at man køber et webhotel, og kan derefter "bare" overflytte domænet. Men er det så nemt?
Er der ikke noget "bagved" der skal flyttes eller hvordan, og hvordan gør man det evt.?

Håber nogle kan hjælpe!! 

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der ved noget om det? :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du beskriver er selve flytningen af domænet, det er nemt og hurtig klaret.

Du skal så for at flytte selve indholdet på hjemmesiden easytell have webdesigneren til at sende dig en komplet kopi af hjemmesiden og database dump og eller du skal bede ham om FTP og databaseoplyser også selv hente det ned fra hans server og lægge det op på meebox server også burde du være online.  Du skal dog være opmærksom på at hans server kan have ændre indstillinger end meebox så en god ide er at lave en test med eks. test.domain.xxxxx også se om alt fungere der og derefter rette så også hovedsiden går det rigtige sted hen.

Sidst men ikke mindst skal du flytte dine e-mail hvis de ligger på hans server og du ikke bare henter dem ned med pop3.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke Easytell, men hvis det ikke er en open-source løsning kan du ikke bare flytte den, men jeg syntes da du skulle kontakte dem og høre om du kan bruge deres løsning på et andet webhotel.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, kigger lige lidt mere på det og hører ham ad.

Tak for hjælpen!

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hvis du sender mig en mail vil jeg godt se om sitet kan flyttes

lars@tjenester.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)