Hej |
Hej Anders
Jeg har problemer med at få fjernet boksen på bestemte sider, selvom at de er tastet ind under settings på den pågældende boks. Jeg har prøvet at skrive til info@banatic.com men har ikke fået svar.
Hej |
Hej Anders Jeg har problemer med at få fjernet boksen på bestemte sider, selvom at de er tastet ind under settings på den pågældende boks. Jeg har prøvet at skrive til info@banatic.com men har ikke fået svar. |
Hej Kent
Jeg har lige kigget på problemet på din side, det ser ud til at virke perfekt.
Det har nok været på vores bug liste og er blevet rettet.
Husk du også kan exportere dine emails direkte til mailchimp, så er det hele lidt lettere ;-)
Ha en god dag... |
Synes det er en fed service! Hjemmesiden er meget 'poppet'' men hvis det er jeres ''target customer, så er det fint. Slår mig lidt at firmaet er dansk, med dansk addresse, men opbygget på engelsk, uden dansk muligheder...måske kommer det? Jeres 3 menu muligheder dækkes på samme side, jeg havde forventet at hvis jeg skroller ned for jeg ikke det samme som hvis jeg vælger noget på menu baren...det gøre de 'billig'' enkelmands firmaer... Siden er meget livligt! |
Rigtig fin hjemmeside jeg kan ikke rigtig sætte finger på noget så super godt. |
Jeg synes det er en super flot hjemmeside. Simpel og overskuelig, absolut et fint stykke arbejde. Med hensyn til selve produktet, så savner jeg dog mere klar og tydelig information om hvordan Banatic kan hjælpe én. Jeg kan læse om flere subscribers, flere købere, større mailing lister, men jeg kan umiddelbart intet konkret læse om hvordan dette opnåes. Skal man bare købe jeres service, og så kommer det ud af den blå luft? (Beklager spydigheden, men håber meningen forståes) Jeg elsker personligt at få tingene skåret ud i pap, for så skal jeg ikke selv bruge tid på at finde de nødvendige informationer. |
Hvad sker der for jer???? |
Prissammenligning på køkkenmaskiner og meget andet hos madmaskiner.dk
Hej Thomas Jeg kan se at du har skrevet dette indlæg flere steder, så du får lige samme svar alle steder. Vi har arbejdet på nogle opdateringer de seneste par måneder og beklager meget at du ikke har kunne logge ind og dermed ikke har haft adgang til fakturaoversigten. I denne periode har alle Banatic bokse dog fortsat været aktive og dermed indsamlet email adresser. Da servicen derfor aldrig har været nede, har vi ikke ændret i abonnementersaftalerne. Jeg vil gerne pointere at man til enhver tid blot kan kontakte os og bede om at opsige sit abonnement. Vi har ingen binding eller opsigelseperioder og lukker for betalinger så snart en kunde beder om opsigelse. Kristian |