Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste webhotel samt domæne til webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs derude!

Jeg søger det billigste webhotel samt køb af domæne til min nye webshop.

Har ikke rigtigt kunne finde en prissammenligningsside, så håber at der er nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde det!

Jeg skal umiddelbart ikke bruge særligt meget plads, da jeg kun skal have 4-6 produkter på shoppen.

Mvh. Mads 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Webhosting.dk har domæner til 45 kroner, og hosting til under 9 kroner pr måned. Jeg har ikke brugt dem før, men det er nok det billigste du finder i domæne.

Ellers er der UnoEuro som jeg bruger og ikke har nogen problemer med. God service, stabile servers og billige priser. Mener jeg betaler ca 11 pr måned. Jeg har så kun 1 GB plads, men hvis du kun skal ha 4-6 produkter, er det vist mere end rigeligt. .dk domæner koster lidt mere (51 kroner).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Mine anbefalinger vil også enten ligge hos Meebox eller Unoeuro. Jeg bruger selv begge webhoteller på mine websites, og selvom Meebox er virkelig gode ift. andre webhoteller på markedet, så har de lige forøget deres priser. Dermed ligger min endelige anbefaling hos Unoeuro - det er primært det webhotel jeg bruger. Derudover har jeg selv skrevet et indlæg om det bedste webhotel til wordpress på min blog (forudsat at din webshop selvfølgelig kører på Wordpress).

Mvh. Knuth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Henrichsen:

Davs derude!

Jeg søger det billigste webhotel samt køb af domæne til min nye webshop.

Har ikke rigtigt kunne finde en prissammenligningsside, så håber at der er nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde det!

Jeg skal umiddelbart ikke bruge særligt meget plads, da jeg kun skal have 4-6 produkter på shoppen.

Mvh. Mads 

Hej,

Du kan prøve og kig på billigstewebhosting.dk :D

Hilsen Mike

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro - meget billigt, bruger venligt, køre rigtig godt!!

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Scandinavian-Oriental Commerce Group Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du behøver virkelig ikke tro du har behov for en prissammenligningsside. Marginen er så lille mellem udbyderne at du næsten ikke kan gå galt i byen - men som du gør her er den bedste vej - spørg om råd.

Jeg kan fortælle at jeg har brugt Unoeuro i godt 10 år, og jeg har aldrig haft en grund til at skifte før jeg havde behøv for noget større. Det er billigt, pålideligt og du har en god brugerflade til at styre dit hostingmiljø.

Selvom "billigt" selvfølgelig er en faktor, så skal du ikke bare vælge det billigste. Du skal også tænke over at det skal være nemt at have med at gøre.

Min anbefaling er Unoeuro.

/Steffen

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillægsspørgsmål. Hvad gør i med flere domæner (wordpress) på unoeuro? skifte DB prefix og undvære mail? Og er det så gratis med flere domæner på samme hotel ved denne fremgangsmåde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)