Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arrangering af Lan-Party!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har altid tænkt på at holde et lan-party, hvor flere hundrede mødes og gamer løs. Har altid selv holdt meget af lan parties, for der kan man mødes med folk der har den samme interesse som en selv.

Så her på det seneste har jeg valgt at planlægge et lan-party, og der er jo utrolig mange ting man skal tænke på før man springer ud i det. Internet, strøm, tuneringer, personale, leje af lokale/hal, sponsorer, en cafe og meget mere.. Så lige nu sidder jeg og planlægger hver eneste detalje, og jeg har indtil videre opbakning af mine forældre og et par venner. Så nu tænker du nok hvorfor jeg skriver dette oplæg? Ja, jeg sidder og mangler en/flere personer der måske har erfaringer med arrangeringer af lan parties, eller en der har mod på at hjælpe til med alt det der skal arrangeres til et lan-party.

Har du modet til at kunne arrangere et helt lan-party? Eller har du en ide/kommentar til dette projekt? Så skriv gerne en kommentar nedenunder eller skriv en privat besked til mig.

Vh. Simon Petersen :)

 

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, god idé og det kræver ikke det store.

Det første du gerne vil det er at finde ud af hvor mange der kunne være interesseret.

Når du har et tal at gå efter, lad os sige 50 mennesker - så kan du derefter gøre det praktisk for dig selv at planlægge.

Så jeg forslår at du i første omgang finder frem til hvem der egentlig gider.

Og tænker du på et lan-party hvor gæsterne medbringer deres eget udstyr, eller et party hvor alt ligger klart til dem?

Skal det være halvaften/helaften eller hele weekenden - festen er i gang?

Hvis du desuden er et selskab på 20+ personer, så kan jeg stå til rådighed med helt ny-opgraderede computere - med alle de nye spil, og højhastighed internet, café til rådighed samme sted.

Til fordelagtige priser i københavns området.

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal vist aldrig undervurdere den indsats det kræver. Det er en god ide at være nogle stykker

til at planlægge.

Strøm er som sagt en vigtig faktor, så en god ide at udregne og checke at installationer m.m. kan klare det. Kunne også være der skal checkes op på brandregler osv.

Check evt. denne side: http://lanparty.dk/ , måske er der nogle derinde der har lyst til at hjælpe.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for dit svar!

Jeg har lagt lidt op på de forskellige sider, og har fået at vide at folk gerne ville. I dette tilfælde snakker vi om en lan-party hvor de skal medbringe deres egne computere. Vi vil dog tilbyde Lan-stik og strømstik, bord og stol selvfølgelig.

Vi har blandt andet kigget på KFUM hallerne i Kolding hvor der har været holdt Lan før. Og regner med vi bliver et manskab på de 25 stk. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)