Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til en fangende overskrift der sælger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber at, jeg kan få lidt hjælp fra nogen af jer - Der er desværre ikke ret mange der åbner mit Nyhedsbrev jeg sender ud til dem ( ca. 1 ud af 4 )

Jeg har "grublet" over hvad forklaringen kan være, da der altid er nogle gode tilbud i de Nyhedsbreve jeg sender ud, flotte billeder osv.

Så jeg tror måske det er overskriften der ikke fanger helt.

Jeg har brug for hjælp til en rigtig god overskrift der "sparker røv ".

Hvordan ville i lave en overskrift ud fra dette budskab:

Spar 20% på Nyhederne fra Ib Laursen (brugskunst) og Gratis fragt?

På forhånd TAK.

Vh Anja

petitflora.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre ligesom bodylab.dk

Du skriver i din emnelinje et spørgsmål som alle i din målgruppe vil have svar på.

Når de så har åbnet dit nyhedsbrev skriver du med småt et eller andet sted at svaret på spørgsmålet fører tilbage til en af dine andre artikler.

Jep, det er smart.

(Ja, jeg får selv reklame fra dem)

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Folk er blevet sværere at imponere med rabatter og fri fragt og personligt åbner jeg ikke nyhedsbreve for det.

Prøv med:

Kender du Ib?

Har du set Ib?

Ib er blevet barberet!   (underforstået i prisen)

Jeg ved ikke, hvem Ib Laursen er, men det gør dine modtagere måske og måske ikke, men lad produktet komme i første række.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu ligger jeg nok lidt uden for din primære målgruppe, men tager alligevel chancen.

"Spar 20%". Det er jo altid godt at spare penge. Det kan jeg i hvert fald godt lide, men en besparelse i sig selv er ikke altafgørende.

"Nyhederne fra Ib Laursen" tænder ingen julelys i mine øjne. Hvad tænder julelysene i dine kunders øjne, når de skal købe brugskunst fra Ib Laursen? At det er smukt, funktionelt, trendy eller noget helt andet? Hvad får vi - kunder - ud af af at købe disse produkter? 

Et forslag kunne være: "Sådan gør du dine veninder misundelige" - baseret på antagelsen, at modtageren (formodentlig ofte en kvinde) gerne vil have noget, som er lidt finere end veninderne. Kør på lysten til at blive set op til/at være den, som de andre misunder (på den gode måde). Sådan... skal trigge nysgerrigheden og lysten til at opnå noget.

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet, om 1 ud af 4 er godt?

Det afhænger helt af, hvordan de har tilmeldt sig. Har de selv aktivt valgt dig til eller har de deltaget i en konkurrence og så har de bare ikke fået meldt dig fra endnu?

Det er meget forskelligt, hvilke forventninger man skal/kan have, da det er meget forskelligt fra branche til branche og mange faktorer spiller ind.

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas. Tak for svar.

Smart "overskrift", jeg må tilmelde mig Nyhedsbrevet hos Bodylab og lurer fidusen af.

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt Michael, det er også min opfattelse efterhånden - Folk er meget svære at imponere.

Tusind Tak for de gode bud.

Vh Anja

Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn.

Mange Tak for din kommentar og tusind tak for de rigtig gode bud.

Vh Anja

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)