Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem-ID erhverv problemer - gratis support?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

SWcotspain:

Jeg mener nok, at i mod så andre af mine ideer, så burde dette være statskontrolleret. Der er tale om et lovpligtigt identifikationssystem.

Men jeg må nok erkende, at jeg er gammeldags og glæde mig over, at jeg fra på mandag kan forny mit pas i Superbest.

Du taler mere og mere sort??? Det er da statskoptrollleret via salgaftalen og der er rent sort snak du er ude her . du kan da ikke få pas i superbest osv - er du ikke bare ude i noget totalt vrøvl

??????????????

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du taler mere og mere sort??? Det er da statskoptrollleret via salgaftalen og der er rent sort snak du er ude her . du kan da ikke få pas i superbest osv - er du ikke bare ude i noget totalt vrøvl

Hej John,

jeg er da ked af, hvis du syntes at mit indlæg bare er sort snak og vrøvl. 

Jeg ved naturligvis ikke hvor meget du har læst af salgsaftale omkring NETS, men jeg skal da være ærlig og sige, at jeg har ikke haft tilgang til denne.

Jeg mener dog stadigvæk, at NEMID burde være totalt kontrolleret, styret, administreret med mere af staten og ingen som helst andre. Det er min menig og jeg er ked af, hvis du syntes er det er sort snak eller vrøvl. 

Pas i Superbest - tro mig det kommer, det bliver det nye sort.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke skrevet vrøvl men ja sort snak. Nu er det så i mine øjne en drejet diskussion. Jeg har til nu fattet dig som, at du mente det hele var monopolets skyld men du går du ind for monopolet og det er så en anden snak synes jeg nok.

Jeg skal ikke afgøre om NEMID burde være statskontrolleret eller ikke. Det er en langt større diskussion - udlicitering af opgaver, men bare vi er enige om, at det kun KAN være et monopol der styrer NEMID og dankort, da det er lovstyret helt ind til benet og der næppe er flere der med økonomisk fordel kan gå ind i noget der ikke kan konkurrence udsættes, så er jeg glad.

Om statens service ville overgå private udbyderes er muligt - jeg aner det ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

har ikke lige læst 4 sider tilbage ang gratis support - men er deres gratis support tlf til erhverv ikke stadigt fungerende eller? https://www.nemid.nu/dk-da/erhverv/nemid_til_erhverv/hjaelp_til_medarbejdersignatur/ 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Jeg er relativ nystartet som selvstændig tømrer. Jeg har fra mine to børn noget barsel til gode, som har ventet i nogle år på at blive afholdt, og vil i den forbindelse benytte den som en slags 'sommerferie' med mine familie. For at aktivere min barsel skal jeg benytte min medarbejder-id. Den har jeg så forsøgt at få op og køre en 4-5 gange efterhånden, men ender altid med at et eller andet ikke virker. Denne gang kan jeg ikke logge ind med mit medarbejder-nemid og godkende mig selv, da jeg jo ikke har fået et endnu...

Jeg har modtaget en mail hvor følgende bla. står:

"Kan du ikke få adgang til selvbetjening?
Er du eneste administrator i jeres virksomhed, og kan du ikke få adgang til selvbetjening, så er du nødt til at kontakte erhvervssupport,  der kan hjælpe med at genetablere din adgang. Se medarbejdersignatur.dk/kundeservice/"

Jeg kan så bare konstatere at dette link ikke findes, og det eneste jeg herfra kan gøre, er at betale 250kr/plus moms for at gøre dem opmærksom på at deres link ikke virker!!

Dvs. at jeg lige meget, hvordan jeg end vender og drejer det, skal betale relativt store summer for at få noget der ikke virker, som er presset ned over hovedet på mig, til at virke.

Jeg kan virkelig på ingen måde se hvordan det kan være fair, og føler mig mere end almindeligt udsat for bondefangeri..!!

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)