Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ide søges! Få spørgsmål..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino!

Jeg arbejder med et projekt i innovation på handelsskolen, hvor jeg er ved at lave en mindre markedsundersøgelse.

Jeg søger derfor jeres meninger omkring vores projekt.

I kan svare på de få spørgsmål her.

Hvis der er nogle af jer som har forslag til vores ide, så skriv endelig til mig.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan godt lide at I tænker kreativt når I leder efter nye ideer. Jeg tror ikke på denne ide men jeg er sikker på at I nok skal finde en fed ide en anden gang. For denne ide er egenlig godt tænkt, men jeg tror altså ikke det er nemt at fryse alcohol. Jeg har ikke direkte experimenteret, men man putter snaps i fryseren, når man glemmer en øl i fryseren bliver den til lidt henaf grødis og når du holder vinduer på bilen fri for is bruger man vidst en alcohol blanding.

Jeg er ikke sikker på at det smager godt, jeg vil tro at det smelter i forskelligt tempo i munden så du får smagen af ren vodka/rum/andet (og saftevand)

Har et par andre ideer I kan overveje...

Kan huske et sted i København i 80-90erne der lavede nogle gelé shots, dem tror jeg godt man kunne få nogen til at synes var en sjov ting. Tror bare man bruger rigeligt af husblas.

ALDI sælger en lidt sjov ting, 8 shots med noget hedvins agtigt i. Man kunne få lavet 8 forskellige små drinks (10-15cl) som man solgte i engangsplastik eller evt på halvliters retur flasker. Det skal selvfølgelig være drinks der ikke er helt nemme at lave og som ikke er på markedet i forvejen (så folk køber dit produkt i stedet for at have flere varianter af Grenadine og Bols ect)

Held og lykke med projektet

 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Tak for dine fede forslag, og tak for din kritik.

Vi forstiller os at de skulle have en alkohol procent på omkring 5-10 procent, og når det er så fortyndet så fryser det allerede ved -3 grader, så på den måde kan man undgå at det bliver til en grådis som du selv skriver :-)

Om alkoholen og smagen bliver skilt ad ved nedfrysning skal vi lige have lavet nogle forsøg med :-) 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder nu med forretningsplanen. Vi melder selvfølgelig ud når der sker noget mere med ideen :) Vi søger forresten nogle koiskejere til at være de første, som sælger produktet. Skriv en pm. så kan vi snakke videre.

I kan selvfølgelig stadigvæk svare på spørgeskemaet hvis i vil :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er målgruppen til disse is?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Hvem er målgruppen til disse is?

Vi tænker unge, da det de er de største forbrugere af cider osv. set i procent. (16-25 år)

Den kunne sikkert også sælges på stranden til dem der er blevet trætte af at drikke øl :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror umiddelbart, at sådan et produkt kun ville fungere i sommer-sæsonen, hvor det er godt vejr.

FBT:
Vi tænker unge, da det de er de største forbrugere af cider osv. set i procent. (16-25 år)

I min omgangskreds fungerer det på den måde, at hvis man endelig skal indtage alkohol, så er det for at blive fuld, og jo hurtigere alkohollen kan komme ned jo bedre. Det bliver lidt svært at spise is med alkohol hurtigt pga. frysehjerne, og man skal sikkert spise mange for at blive påvirket, og så bliver det vel dyrt i længden, hvis prisen på en is er lig (eller højere end) prisen på alm. is.

FBT:
Den kunne sikkert også sælges på stranden til dem der er blevet trætte af at drikke øl :-)

Det tror jeg derimod, at du har helt ret i. Sad jeg på stranden og drak (som er helt normalt på et sted som f.eks. Marielyst), så ville jeg sandsynligvis købe en is eller 3 afhængig af Jeres priser.

Så hvis I placerer og timer Jeres distribution strategisk, og selvfølgelig har nogle produkter og priser, der henvender sig til målgruppen, så er jeg overbevist om, at det nok skal lykkedes.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Jeg tror umiddelbart, at sådan et produkt kun ville fungere i sommer-sæsonen, hvor det er godt vejr.

FBT:
Vi tænker unge, da det de er de største forbrugere af cider osv. set i procent. (16-25 år)

I min omgangskreds fungerer det på den måde, at hvis man endelig skal indtage alkohol, så er det for at blive fuld, og jo hurtigere alkohollen kan komme ned jo bedre. Det bliver lidt svært at spise is med alkohol hurtigt pga. frysehjerne, og man skal sikkert spise mange for at blive påvirket, og så bliver det vel dyrt i længden, hvis prisen på en is er lig (eller højere end) prisen på alm. is.

FBT:
Den kunne sikkert også sælges på stranden til dem der er blevet trætte af at drikke øl :-)

Det tror jeg derimod, at du har helt ret i. Sad jeg på stranden og drak (som er helt normalt på et sted som f.eks. Marielyst), så ville jeg sandsynligvis købe en is eller 3 afhængig af Jeres priser.

Så hvis I placerer og timer Jeres distribution strategisk, og selvfølgelig har nogle produkter og priser, der henvender sig til målgruppen, så er jeg overbevist om, at det nok skal lykkedes.

Ja, ja og ja :)

Jeg vil give dig fuldstændig ret i alt hvad du skriver :-)

Altså prisen på isen vil blive det samme som en almindelig is, og indeholde den samme mængde alkohol hvis ikke mere, alt afhængelig af smagen.
Selvfølgelig drikker man alkohol for at blive fuld, (Det er vel de færeste der nyder en flaske absint) men det er vel heller ikke alle der bunder ALLE deres øl i løbet af aftenen :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)