Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luksus Vodka brand

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Vi er to unge mænd, som har gået med en drøm længe, om at starte vores eget luksus vodka brand! Vi ved ikke hvor vi skal starte henne. Derfor er vores spørgsmål om er der nogen herinde, som ved eller har kendskab til, hvordan man kan starte, eller hvem man kan henvende sig til. 

Venlig hilsen Martin

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin.

Bare lige for at være helt med... Hvordan starter man et luksus brand? :)

Skal i selv stå for fremstillingen af vodkaen?
Og hvordan ved i at den bliver luksus og ikke dårligere end den dårligste slavevodka?

Jeg prøver ikke at være ubehøvlet, syntes bare dit indlæg er lidt sjovt og måske mangler noget indhold/forklaring :) 

Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar 

Det er vel et godt spørgsmål, men jeg vil da mene, at det er prisen og kvaliteten der fastsætter om det er en luksus varer eller er jeg forkert på den. VI har tænkt os at starte præcis på samme måde, som firmaet bag Belvedere vodka. Med hensyn til fremstillingen af vodkaen er vi sikrer på at vi bliver nødt til at starte hos en virksomhed som producere vodka indtil vi selv kan producere. Vi ved simpelthen ikke hvor vi skal kigge os omkring :(

Navnet til vodkaen har vi

vi ved også hvad smagen skal indeholde 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at tage til Rusland og besøge nogle af de forskellige producenter for at få noget kendskab til fremstillingen. Der er rigtig mange producenter, så der må være gode muligheder for at finde en samarbejdspartner. 

De vil også kunde fortælle lidt om vodkaens abc, og vise hvad forskellen er på billig / dårlig og dyr / god vodka. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)