Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til opstart af en GOD Webshop!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er igang med et projekt om en webshop. Jeg ville gerne hører jeres råd om hvor det er bedst at købe sin 'webshop' hos.

Og hvad jeg SÆRLIG skal være opmærksom på under opbyggelsen? :-)

RIGTIG GERNE med referencer :-)

OG hvor meget skal man egentlig regne med som budget?

TAK

Mvh.

Sevde Smile

Fra Skjern
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sevde.

Det er et meget vanskeligt spørgsmål du stiller der, jeg plejer at sammenligne hjemmeside/webshops med biler.

En bil til 10.000 kan såmænd være fin nok hvis den bare skal kunne køre. Men skal du have ratvarme, automatgear, sorround sound og massage i sædet... Så kommer du ikke langt for under 3-400.000. :)

Sådan er det også med hjemmesider, du kan sagtens købe en hjemmeside fra en nybegynder til 3.000, og den kan såmænd være fin nok. "Hvis den bare skal kunne køre" men er du ude efter en webshop med direkte integration til kassesystemer, økonomi-systemer, GLS, Pacsoft, automatisering af lagerstyrring og som er SEO optimeret, Loadtidsoptimeret, har Nyhedsbrev tilmelding, Brugeranmeldelser og diverse sociale medier, og opbygget i et responsive design.

Så kommer du nemt til at smide 80-100.000+, hvis du skal have den lavet hos et erfarent webbureau.

Du skal SÆRLIGT være opmærksom på hvad der følger med i pakken du køber, det kan være utrolig svært at sammenligne 2 tilbud, fordi de aldrig indeholder samme specifikationer. Det er lidt ligesom ekstraudstyrs listen på en bil. :) 

Det kan være fristende at gå med den billigste løsning, men i længden kan det ofte betale sig at være startet med en gennemført løsning.

Håber det kan hjælpe dig lidt.

Mvh. Bjørn Nyborg

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har testet dandomain og pretashop.

Dandomain koster lidt mere, - Klart den mest brugervenlige.. Husk markedsføring, nok der hvor du vil opleve at få flest udfordringer.

Google analytics, se hvilke ord dine kunder søger på, brug disse i adressen, og teksten. Læs om linkbuilding, det er et must, eller betal en for det. Google addwords, det ikke dine penge værd, medmindre du er en gigant. Lær hvordan google ligger hjemmesider i søgefeltet, det er alfa / omega, dine konkurenter, - hvis dine priser er markant dyrt, - så skal du have et stærkt brand.

Husk at mange ligger i EU lande med 7% i moms, og ligner en DK shop. Husk mastercard/visa og DK, du har ikke råd til at miste alle debetkort i en kategori.

God fornøjelse, og held og lykke med det.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forresten tøj til den yngre målgruppe.

Tak for rådene :)

Jeg har fået tilbudt en webshop hvor de laver den og hvor jeg så skal købe designet og domænet eksklusivt.

Tilbudet er helt fint- nogle der har erfaringer med det?

Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain er godt, men også lidt dyrt. Flere store online virksomheder er startet på deres webshop. Bl.a. Whiteaway.com.

Mange udbyder har forskellige pakkeløsninger til forskellige behov - du skal kende dit eget behov og din egen tekniske kunnen for at vælge rigtigt.

Det bedste du kan gøre er at udvælge 4-5 mulige leverandør og så test deres produkt via et demologin. 

Held og lykke

Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lige det var tøj - så tjek http://www.sumoshop.dk/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)