Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu et Wordpress spørgsmål

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside i WP og bruger "Twenty fourteen" som tema. Jeg vil høre om det er muligt at benytte højre side (højre baggrund) så det ligner min venstre side, altså at jeg kan "putte" sider i højre side? 

Det lyder lidt snørklet det jeg skriver, måske det giver mening hvis man kigger på siden www.whiskyen.dk

P.S. jeg har prøvet med en sidebar, men den ligger sig ikke i baggrunden, men inde på selv siden.

Håber der er et kvikt hovedet der kan hjælpe

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan hjælpe?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:

Det lyder lidt snørklet det jeg skriver, måske det giver mening hvis man kigger på siden www.whiskyen.dk

P.S. jeg har prøvet med en sidebar, men den ligger sig ikke i baggrunden, men inde på selv siden.

 

Hej Mads.

Ser ud til at den kan ændres til 3 kolonner.

In 2014, our default theme lets you create a responsive magazine website with a sleek, modern design. Feature your favorite homepage content in either a grid or a slider. Use the three widget areas to customize your website, and change your content's layout with a full-width page template and a contributor page to show off your authors. Creating a magazine website with WordPress has never been easier.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt - jeg har kigget på det og kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg sætter en ekstra kolonne ind. Skal jeg ind i koderne? eller hvad? - jeg er blank som en nyslået mønt! - håber på noget hjælp

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Twenty fourteen er delt ind i tre kolonner fra starten. Indholdet i disse kan styres af widgets.

1) gå først ind og opret en ny menu under Udseende ->> Menuer med de sider ønsker der skal være i højre side

2) gå ind under Udseende ->> Widgets >> og træk brugerdefineret menu ind i widget feltet "Indholds-sidebar"

3) vælg nu den menu du har oprettet og klik gem

Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)