Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager med pick and pack søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg søger et lager på sjælland, som har med Pick and track at gøre til billige penge. 

Nogen som kan anbefales?

Mvh

Maja 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maja

Jeg bruger Dansk e-logistik der ligger i Glostrup og er meget tilfreds med både service og pris, som er absolut konkurrencedygtig.

Har bl.a. fået integration fra min Magento (multistore)webshop til deres lagersystem og det virker super godt og jeg behøver ikke længere selv ekspedere ordre manuelt og fakturere kunder manuelt, alt sker automatisk så jeg kan bruge tiden på en masse andre ting.

For mig er det vigtigt at der ingen fejl sker under pakningen og det har jeg desværre haft store problemer med andre steder og her er der 0 fejl med pakningen og det sparer mig for MEGET tid og for utilfredse kunder.

Du kan ringe til Rasmus Myhre på 28 80 09 90, som er partner og du må gerne hilse fra Kim fra Sushibutik.dk

Hvis du har en nystartet webshop med mindre omsætning, så har de et interessant koncept, men det kan Rasmus selv fortælle om.

De bedste hilsner og god vind med shoppen.

Kim

Sushibutik.dk
Voreskaffe.dk
Sushimagic.dk
Sushibutiken.se
Thaisupermarked.dk
Lygtesalg.dk
LED-Salg.dk

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt Kim - tak for dit svar:-)

Har faktisk møde med dem imorgen! Ser jeg frem til.

Mvh

Maja 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak herfra.... Har tilladt mig også at kontakte dem og har et møde tirsdag :)

De virker super 

Mvh 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)